eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaKto używa Tindera?

Kto używa Tindera?

2017-04-26 10:54

Kto używa Tindera?

Kto używa Tindera? © bnenin - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Pod koniec marca Tinder zapowiedział uruchomienie oficjalnej wersji komputerowej swojej aplikacji. Ma być skierowana przede wszystkim do osób posiadających mniej nowoczesne telefony. W chwili obecnej jest ona w fazie testów w kilku wybranych krajach: Meksyku, Argentynie, Brazylii, Kolumbii, Indonezji, Włoszech, Filipinach i Szwecji. Z tej okazji postanowiliśmy się przyjrzeć ilu jest i kim są użytkownicy Tindera w Polsce?

Przeczytaj także: Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych

Z Tindera korzysta 1 na 33 internautów.


Z Tindera w ciągu ostatniego roku korzystało 3,2% polskich internautów. Częściej byli to mężczyźni (55%), osoby z najmłodszej grupy wiekowej 18-24 lata (48%), pochodzące ze średnich i dużych miast. Mieszkańców wsi -w porównaniu do ich 35% udziału w próbie – jest natomiast wśród użytkowników Tindera najmniej, bo zaledwie 13%.

Tylko połowa użytkowników to single


Osób w stanie wolnym jest na Tinderze 58% – 54% to single, a 4% to osoby rozwiedzione/w separacji. Co piąta osoba korzystająca z serwisu zadeklarowała natomiast, że jest w związku partnerskim (19%) lub małżeńskim (22%). Co trzeci użytkownik posiada także dziecko (30%).

Ambitni, nowocześni i przywiązani do marek


Użytkownicy Tindera to osoby ambitne i nowoczesne. Lubią uczyć się nowych rzeczy, życie pełne nowości, wyzwań i zmian oraz chcą osiągać więcej niż inni. Żyją w pośpiechu, lubią brać sprawy w swoje ręce i częściej niż ogół internautów deklarują, że pracują przede wszystkim dla pieniędzy. Większość śledzi także nowinki techniczne i stara się podążać za trendami.

fot. mat. prasowe

Status związku

Osób w stanie wolnym jest na Tinderze 58%


Są też skłonni do próbowania nowych produktów i są w stanie zapłacić więcej za dobrą obsługę. Starają się trzymać sprawdzonych marek, ale nie wyróżnia ich przekonanie, że dobra marka gwarantuje dobry produkt. Jednocześnie jednak starają się kupować tańsze produkty.

fot. mat. prasowe

Udział osób, które zgadzają się z poniższymi stwierdzeniami

Użytkownicy Tindera starają się trzymać sprawdzonych marek.


Badanie przeprowadzone techniką CAWI w lutym 2017 na reprezentatywnej próbie 2100 polskich internautów.

Weronika Niżnik

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: Tinder, media społecznościowe

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: