eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.pl › Polityka prywatności

Polityka Prywatności Portalu eGospodarka.pl

 

Polityka Prywatności Portalu ("Polityka") opisuje sposób, w jaki Administrator postępuje wobec informacji osobistych (w tym danych osobowych), gdy Użytkownik korzysta z Portalu i/lub dostępnych w ramach niego usług. Dotyczy to też innych informacji przekazywanych przez Użytkownika podczas korzystania z Serwisu bądź pozyskanych przez Usługodawcę w inny sposób podczas korzystania przez Użytkownika z usług świadczonych w ramach Portalu przez Usługodawcę. Poniżej przedstawiono sposób w jaki Administrator może korzystać z informacji dotyczących Użytkowników.

 

1. Informacje Osobiste

1.1. [Korzystanie z Portalu] Można oglądać zawartość Portalu bez Konta Użytkownika. Jednakże do korzystania z niektórych usług świadczonych przez Administratora a w szczególności usług świadczonych w Zamkniętej części Serwisu, konieczna jest zakończona sukcesem Rejestracja, zgodnie z § 2 Regulaminu Serwisu, która wiąże się z założeniem w Serwisie Konta/Profilu Użytkownika i m. in. wyrażeniem stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych.

1.2. [Konto Użytkownika] Jest niezbędne do korzystania usług, o których mowa w punkcie 1.1. niniejszej Polityki, jak również daje m. in. możliwość zamieszczania Postów w dziale "Porady". Podczas Rejestracji należy wprowadzić pewne informacje osobiste, w tym adres e-mail i hasło. Są one używane m. in. w celu ochrony Konta Użytkownika przed Nieautoryzowanym Dostępem oraz celem identyfikacji Użytkownika.

1.3. [Informacje dotyczące użytkowania] Podczas korzystania z Portalu przez Użytkownika, Administrator może rejestrować informacje na taki temat, jak (w szczególności):

a) informacje o przeglądanych w ramach Portalu stronach
b) informacje o innych Użytkownikach, z którymi dany Użytkownik się komunikuje (np. poprzez Posty w dziale "Porady"),
c) informacje o czytanych przez Użytkownika Postach (w szczególności dział "Porady"),
d) informacje o tym, jakie Posty Użytkownik umieścił i w jakich wątkach,
e) informacje o wszelkich elementach  klikanych  przez Użytkownika w Portalu,
f) informacje z jakich zewnętrznych stron Użytkownik wszedł do Serwisu
g) informacje do jakich zewnętrznych stron Użytkownik został przekierowany z Serwisu
h) informacje o ocenach danych Postom (w szczególności dział "Porady") - jakie Użytkownik wystawił lub jakie Użytkownik otrzymał
i) informacje o numerze IP z jakiego Użytkownik wszedł na Serwis i/lub z jakiego się logował

1.4. a) [Cookies] Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla komputera Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do komputerów Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Dane zawarte w plikach cookies nie są również kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi z Serwisu, a jedynie z komputerem, na którym plik cookies został zapisany. Należy także zaznaczyć, że mechanizm cookies nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika. Więcej informacji o plikach cookies i zasadach ich działania można przeczytać w serwisie http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.

Administrator stosuje dwa typy plików cookies:

- sesyjne (session cookies) - są to pliki tymczasowe, które są przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki np. do momentu opuszczenia strony internetowej czy wyłączenia przeglądarki. Zapisane w pliku informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia.

- trwałe (persistent cookies) - są to pliki przechowywane na urządzeniu Użytkownika przez określony w parametrach tych plików cookies czas lub do momentu ich skasowania przez Użytkownika. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia Użytkownika.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;

b) rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;

c) zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego sposobu sortowania czy wyświetlania treści dostępnych w Serwisie;

d) śledzenia aktywności Użytkownika, w tym - w szczególności - do pozyskiwania informacji o których mowa w punkcie 1.3. niniejszej Polityki;

e) tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji Użytkownika;

f) utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

g) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;

h) dopasowania treści do upodobań oraz nawyków Użytkownika, w szczególności pokazania Użytkownikowi Serwisu interesującej go reklamy lub informacji autopromocyjnych Serwisu.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a) "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

c) "wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

d) "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

e) "reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

Administrator Serwisu umożliwia innym podmiotom wykorzystywanie mechanizmu cookies na stronach www.egospodarka.pl. Korzystając z Serwisu Użytkownik może otrzymywać ciasteczka pochodzące od współpracujących z Administratorem podmiotów trzecich takich jak firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych np. Facebook, Google, Polskie Badania Internetu Sp. z o.o., Gemius S.A., a także od firm realizujących w ramach Serwisu kampanie reklamowe na zlecenie reklamodawców, w szczególności dotyczy to sieci reklamowych Stroer Digital Operations sp. z o.o., Internetowy Dom Mediowy net S.A., Rubicon Project, Adrino. Więcej informacji na temat tych ciasteczek można znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich. Aby zarządzać swoimi zgodami przejdź na stronę NAI, DAA lub EDAA.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Poniżej zamieszczamy odnośniki do informacji, jak zmienić ustawienia prywatności dla popularnych przeglądarek internetowych, przygotowanych przez producentów tego oprogramowania:

Użytkownik może także w każdej chwili usunąć pliki Cookies ze swojego urządzenia korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

Administrator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu, w szczególności tych, które wymagają logowania.

1.4. b) [Inne technologie] Dla zapewnienia wygody użytkowania naszych serwisów używamy technologii Local Storage Object (LSO), zbliżonej zasadą działania do plików cookies, mającej jednak nieco inne właściwości.

LSO to wydzielona część pamięci przeglądarki, służąca do przechowywania danych zapisywanych przez serwisy. Dostęp do niej może uzyskać tylko strona internetowa działający w tej samej witrynie, z której dane zostały zapisane, jednak inaczej niż w przypadku cookies, nie są one wysyłane przez przeglądarkę przy każdym odwołaniu do serwera. Dane w Local Storage Object są długotrwale przechowywane przez przeglądarkę i nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki ani nie mają określonego czasu ważności.

Podkreślamy, że używamy tej technologii wyłącznie dla wygody naszych użytkowników i w celu świadczenia im usług na jak najwyższym poziomie.

1.5. [Profilowanie] Informacje o których mowa w punktach 1.3. i 1.4. mogą być wykorzystywane do profilowania - zarówno przez Administratora, jak i jego Partnerów Marketingowych, przy poszanowaniu prawa do sprzeciwu pozwalającego Użytkownikowi na indywidualne ustawienia prywatności za pomocą opcji przeglądarki internetowej.

1.6. [Monitorowanie mailingu] W celu zapewnienia odpowiedniej jakości obsługi Administrator może umieszczać tag (określany też czasem jako plik  web beacon ) w wiadomościach HTML e-mail działu obsługi klienta lub innych wysyłanych wiadomościach (w tym również w newsletterze, jak i w mailingu reklamowym), aby potwierdzić ich dostarczenie.

1.7. [Mailing - odpowiednie stosowanie] Do wiadomości wysyłanych drogą mailową, które zostają wysyłane w formacie html, o których mowa w punkcie uprzednim (1.6.) mają odpowiednio zastosowanie postanowienia  1.3.-1.4. oraz 1.5. niniejszej Polityki (chodzi w szczególności o działania Użytkownika w ramach wiadomości e-mail, np.  kliknięcia  w aktywne elementy tej wiadomości, np. linki).

1.8. [Zawartość przesłana do Portalu] Wszelkie Informacje Osobiste oraz Posty udostępnione on-line, w tym strona Profilu Użytkownika, mogą być dowolnie oglądane i używane przez innych Użytkowników w zakresie, w jakim te dane zostały upublicznione przez Użytkownika lub w zakresie, w jakim Użytkownik działał w ramach Portalu publicznie.

1.9. Pozostałe Informacje, które nie są upublicznione (inne niż te, o których mowa w punkcie 1.8), mogą być wykorzystywane przez Administratora do profilowania - w tym, w szczególności, do targetowania marketingowego (np. mailing profilowany), jednakże nie są one udostępniane w żaden sposób żadnym innym Użytkownikom.

1.10. W przypadku przesłania do Portalu informacji osobistych, mogą one zostać użyte do utrzymywania, udostępniania i udoskonalania Portalu oraz przetwarzania wszystkich wysłanych Postów.

1.11. Administrator używa adresu e-mail i innych informacji osobistych Użytkowników do wysyłania wiadomości handlowych i reklamowych wyłącznie za uprzednią zgodą Użytkownika. Administrator może używać adresu e-mail do celów innych niż reklamowe lub administracyjne (takich jak powiadamianie o istotnych zmianach w Portalu lub obsługa Użytkownika).

1.12. Administrator używa również plików cookie, web beacon oraz informacji dzienników, aby (w szczególności):

a) zapisywać informacje, dzięki czemu nie trzeba wprowadzać ich ponownie podczas kolejnych odwiedzin Użytkownika w Portalu,
b) dostarczać Użytkownikowi niestandardową i spersonalizowaną treść oraz informacje;
c) monitorować efektywność kampanii marketingowych;
d) monitorować zbiorcze pomiary, np. łączną liczbę odwiedzających i wyświetlonych stron;
e) śledzić Posty użytkownika oraz jego status w ewentualnych promocjach, loteriach i konkursach.

 

2. Informacje dostępne publicznie

2.1. Po utworzeniu Konta Użytkownika w Portalu (Profilu), niektóre informacje o Użytkowniku oraz o jego aktywności będą udostępniane innym Użytkownikom Portalu. Do informacji tych może należeć między innymi data otwarcia konta, data ostatniego logowania, liczba opublikowanych Postów, liczba odsłon Profilu, oceny wystawione przez Użytkowników (w szczególności oceny za Posty w dziale "Porady"), etc.

2.2. Użytkownik może decydować o treści pewnych informacji, które będą upublicznione w ramach jego Profilu ("Widoczne Dane") czy w powiązaniu z działalnością Użytkownika. Chodzi m. in. o Nick, Stopkę i Awatara.

2.3. Podczas różnych działań w Portalu innym użytkownikom wyświetlana jest nazwa Profilu Użytkownika, a nie adres e-mail. Użytkownicy mogą nawiązać między sobą faktyczny kontakt, jedynie pozostawiając Post w systemach forów Administratora (m. in. dział "Porady" i "Opinie"). Posty służą wyłącznie merytorycznym dyskusjom związanym z tematyką, której dotyczy Portal.

2.4. Wszystkie treści upublicznione i/lub opublikowane przez Użytkownika (np. jako Posty) mogą zostać ponownie rozesłane przez Internet i inne kanały (w tym w ramach innych serwisów, których właścicielem jest Administrator) oraz mogą być oglądane przez innych Użytkowników oraz mogą stać się powszechnie dostępne w sposób wybrany przez Administratora.

2.5. W ramach Profilu ("Widoczne Dane" - pole "Stopka") można dodać dodatkowe informacje osobiste (w tym dotyczące np. działalności osobistej lub zawodowej, zainteresowań, etc.), które będą widoczne dla innych Użytkowników. Użytkownik powinien mieć świadomość, iż informacje umieszczone w polu "Stopka" będą upublicznione, m. in. w związku z publikowanymi przez niego Postami (m.in. dział "Porady").

 

3. Wybór Użytkownika co do ustawień prywatności

3.1. Mając swój Profil Użytkownika, Zarejestrowany Użytkownik może w dowolnym momencie zaktualizować lub poprawić informacje dotyczące jego osobistego profilu, preferencji poczty e-mail i ustawień prywatności, w takim w zakresie, w jakim pozwala mu na to panel zarządzania kontem.

3.2. Użytkownik może w ramach Konta/Profilu decydować o zakresie powiadomień, które dostanie z Serwisu na swój adres e-mail. Chodzi m. in. o powiadomienia dotyczące przetargów, pracy, książek, opinii, nieruchomości, porad. Lista wszystkich dostępnych powiadomień oraz możliwość zarządzania nimi dostępna jest na stronie Panelu użytkownika.

3.3. Podobnie, Użytkownik może zapisywać swoje preferencje w ramach Profilu/Konta (m. in. Lista obserwowanych, Ulubione wyszukiwania, Porady, Produkty i opinie, etc.). Ustawienia te są dostępne w Panelu użytkownika w ramach jego Konta/Profilu.

3.4. Zarejestrowany Użytkownik w każdej chwili można określać, jakie treści będą widoczne dla innych Użytkowników, edytując zakładkę "Widoczne Dane" w panelu zarządzania kontem.

3.5. Użytkownik może odmówić przekazania informacji osobistych do Portalu. W takiej sytuacji nadal może mieć dostęp do niektórych treści Użytkowników i przeglądać witrynę Portalu (w tym Posty w dziale "Porady"), ale świadczenie niektórych usług może być niemożliwe (np. nie może publikować Postów - pytań / odpowiedzi w dziale "Porady").

 

4. Reklamy na Portalu

4.1. Celem Portalu jest również udostępnianie trafnych i użytecznych reklam. Aby to osiągnąć, stosowane są pliki cookie oraz m. in. systemy reklamowe innych firm (Partnerów Marketingowych).

4.2. Do wyświetlania odpowiednich reklam mogą być używane różne informacje, w tym pliki cookie, pliki web beacon, adresy IP, statystyki użycia oraz inne nieosobiste informacje dotyczące komputera lub urządzenia (takie jak typ przeglądarki i system operacyjny).

4.3. W przypadku zalogowania na Koncie Użytkownika, w ramach jego Profilu, Administrator może też wyświetlać reklamy na podstawie informacji podanych w ramach tego Konta/Profilu.

4.4. Administrator lub jego Partnerzy Marketingowi używają w Portalu m. in. plików Cookies, aby ułatwić reklamodawcom i wydawcom wyświetlanie reklam w Serwisie i innych witrynach partnerskich oraz zarządzanie nimi.

4.5. Reklamy mogą być wyświetlane na podstawie zainteresowań powiązanych z informacjami o aktywności online, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Do takich informacji należą między innymi dane o wyświetlanych zawartościach (m. in. chodzi o profilowanie o którym mowa w punkcie 1.5 niniejszej Polityki).

4.6. Reklamy mogą też być wyświetlane na podstawie wcześniejszej aktywności Użytkownika w witrynie danego reklamodawcy lub w innych, zewnętrznych witrynach. Te informacje, na podstawie których nie można zidentyfikować Użytkownika, są przechowywane oddzielnie od danych Konta/Profilu Użytkownika oraz innych posiadanych przez Administratora informacji, które umożliwiają identyfikację (czyli stanowią dane osobowe).

4.7. Inne firmy reklamowe (Partnerzy Marketingowi) mogą wyświetlać reklamy w Portalu, o ile spełniają wymagania Administratora dotyczące wyświetlania reklam (na poziomie jednak - jedynie - deklaratywnym). Administrator nie udostępnia serwerom ani sieciom tych firm żadnych danych osobowych bez zgody Użytkownika. Aby uzyskać więcej informacji na temat praktyk stosowanych przez te serwery i sieci oraz instrukcje dotyczące wycofania zgody na objęcie nimi, należy zapoznać się z ich politykami prywatności. Polityka Prywatności Portalu nie ma w tym przypadku zastosowania. Administrator nie ma możliwości kontrolowania działań innych reklamodawców czy witryn. Wszelkie dane uzyskane przez serwery reklamowe innych firm i udostępnione Portalowi są przetwarzane zgodnie z tą polityką prywatności.

 

5. Więcej informacji

5.1. Administratorem danych osobowych jest Administrator Serwisu www.egospodarka.pl, tj. KASAT Sp. z o.o., ul. Jaśminowa 2/4 55-080 Kąty Wrocławskie (Kapitał zakładowy: 62 400,00 zł; KRS: 0000281562; NIP: 896-12-57-678). Można się z nim skontaktować drogą elektroniczną pisząc na adres e-mail kontakt@eGospodarka.pl , telefonicznie pod numerem 71 799 19 38 oraz pocztą tradycyjną pisząc na adres podany powyżej.

5.2. Dane osobowe są przetwarzane z poszanowaniem praw przysługujących osobom, których one dotyczą, a ramy prawne ich przetwarzania są określone w:

- Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), jak również przewidzianych w polskiej ustawie o ochronie danych osobowych, aktów wykonawczych do tej ustawy;

- Ustawie z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego - zwana dalej UoPWISP;

- Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002r., nr 144, poz. 1204, ze zm.) - zwana dalej UŚUDE.

5.3. W celu realizacji wymogów ustawowych, Administrator dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych oraz zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.

5.4. Dostęp do danych osobowych Użytkowników ma wyłącznie Administrator Serwisu www.egospodarka.pl oraz ewentualne podmioty, którym Administrator ten, zgodnie z prawem, na podstawie stosownych zgód i odpowiednich umów, powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. dostawcy usługi hostingu, biuro rachunkowe). Dane osobowe Użytkowników mogą także zostać ujawnione właściwym organom (np. policja, prokuratura) bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, w oparciu o odpowiednią podstawę prawną, z której wynika obowiązek prawny udzielenia informacji oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

5.5. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w celu:

- realizacji usług zgodnie z Regulaminem Serwisu, w szczególności w celu założenia i utrzymania Konta Użytkownika (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. wyrażona zgoda Użytkownika na przetwarzanie tych danych, potwierdzana w trakcie rejestracji poprzez akceptację treści Regulaminu i Polityki prywatności);

- realizacji zamówień produktu/usługi (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. podejmowanie czynności niezbędnych do zawarcia umowy, której przedmiotem jest realizacja Usługi np. złożenie zamówienia i konieczność jej realizacji przez Administratora na rzecz danego Użytkownika);

- realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym prowadzenia działań marketingowych i kampanii reklamowych produktów lub usług Administratora i jego Klientów drogą elektroniczną na podstawie odrębnej wyrażonej przez Użytkownika zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. wyraźna zgoda Użytkownika na przetwarzanie tych danych udzielana z wykorzystaniem formularzy interaktywnych zamieszczanych w Serwisie).

5.6. Administrator przetwarza dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników oraz dane zbierane automatycznie z zakresu sposobu korzystania z Serwisu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. ze względu na prawnie usprawiedliwione cele realizowane przez Administratora, a w szczególności w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług Administratora, jak również w celu optymalizacji, usprawnienia i personalizacji funkcji Serwisu oraz w celu tworzenia statystyk. Administrator zapewnia, że takie przetwarzanie nie będzie naruszać praw i wolności osób, których dane dotyczą.

5.7. Każdemu Użytkownikowi, którego dane osobowe dotyczą, przysługuje prawo:

a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania swoich danych osobowych,
c) żądania usunięcia swoich danych osobowych,
d) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
e) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
f) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

5.8. Cofnięcie zgody lub sprzeciw co do przetwarzania danych osobowych następuje poprzez wysłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej Administratora: kontakt@eGospodarka.pl. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

5.9. Po cofnięciu zgody lub wyrażeniu sprzeciwu, dane osobowe Użytkownika nie będą więcej przetwarzane w celach w których zostały przekazane. Zmianę/uzupełnienie danych osobowych Użytkownik może przeprowadzić w drodze przesłania stosownego wniosku na adres poczty elektronicznej Administratora: kontakt@eGospodarka.pl. Zarejestrowani Użytkownicy mogą zarządzać swoimi danymi logując się na stronie zarządzania kontem.

5.10. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w stosunku do przetwarzania danych przez Administratora Użytkownik ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

5.11. Dane Użytkowników są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Celem profilowania jest określenie zainteresowań tematycznych w obrębie Serwisu www.egospodarka.pl. Przykładowym zastosowaniem profilowania jest:

a) proponowanie artykułów o tematyce zbliżonej do poprzednio czytanych;
b) proponowanie produktów i usług, których opisy były poprzednio czytane;
c) dobór zawartości maili zawierających informacje specjalistyczne, promocyjne i handlowe.

5.12. Administrator przestrzega zasad bezpiecznego przechowywania danych osobowych. Odpowiedzi na pytania dotyczące usług lub Konta/Profilu można znaleźć na odpowiednich stronach Portalu. W razie wątpliwości, należy skontaktować się z Administratorem.

5.13. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych procedur ochrony prywatności, należy napisać na adres mailowy Administratora.