-
Tytuł:
Kultura komunikacji z klientem
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2007-12-04 - 2007-12-05
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
PROGRAM:
Kultura organizacji a polityka obsługi klienta w firmie
- Co to jest kultura organizacyjna zorientowana na klienta i czemu służy
- Jakie cechy należy uwzględnić przy ocenie zlecenia klienta
- Rozwiązania stosowane w organizacjach zorientowanych na klienta
- Budowanie kultury ukierunkowanej na klienta
Powiązanie standardów obsługi klienta z budowaniem zespołu działu obsługi klienta
- Jakie są pożądane kompetencje pracowników działów obsługi klienta
- Tworzenie działu obsługi klienta
- W jaki sposób diagnozować problemy kompetencyjne pracowników
- Jak rozwijać kompetencje pracowników
Psychologia relacji z trudnym klientem
- Psychologiczne aspekty kontaktu z klientem
- Świadome i nieświadome strategie działania klienta i konsultanta
- Typy osobowości klientów i wynikające z nich wskazania co do zachowań handlowych
- Transakcje komunika cyjne
- Wartości, jakie klient przypisuje sobie i sprzedawcy
- Manipulacje stosowane przez klienta
- Wywieranie wpływu na klienta
- Jak wywierać świadomy wpływ na klientów, czyli jak zwiększyć swoją atrakcyjność interpersonalną w kontaktach z klientem
- Jakie powinny być granice zachowania formalnego i nieformalnego w relacjach z klientem
- Jak budować porozumienie i nie doprowadzić do eskalacji konfliktu z klientem
- Kiedy przyznać/ nie przyznawać racji
- Sposoby zapobiegania i ograniczania konfliktu
- Radzenie sobie z manipulacjami klienta
Budowanie relacji z klientem
- Grzechy główne w relacjach z klientami
- Czynniki wpływające na ocenę jakości obsługi przez klienta
- Analiza i diagnoza źródeł problemów w relacjach organizacji z klientem
- Jak opr acować skuteczny plan poprawy?
- Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta – zasady i metody wpływania na zadowolenie i lojalność klienta
- Znaczenie i korzyści wdrożenia efektywnych procesów obsługi klienta
- Związek między satysfakcją klienta a lojalnoś cią
- Jak trwale budować lojalność klienta?
- Aktywne budowanie i pozycjonowanie oferty jako klucz biznesowego sukcesu firmy
- Sposoby i korzyści wykorzystywania informacji o satysfakcji klienta i reklamacji
- Wpływ satysfakcji pracowników na zyski firmy
- Jak zmienić reklamację w pozytywne doświadczenie Klienta
- Czym jest zarządzanie wiedzą w organizacji?
Coaching zespołu Customer Care
- Coaching nieformalny
- Obserwacja wykonywania zadań przez podwładnych
- Zadawanie kluczowych pytań
- Aktywne słuchanie
- Udzielanie informacji zwrotnych na temat : standardów wykonania, zachowań, które zbliżają lub oddalają pracownika od wykonania zadania itp.
- Wskazywanie możliwości modyfikacji działania pracownika w celu zwiększenia jego efektywności
- Formalny coaching
- Umiejętności konieczne przy prowadzeniu spotkań nastawionych na rozwój zawodowy pracowników
- Stwarzanie sprzyjających warunków zewnętrznych ułatwiających prowadzenie spotkań
- Funkcje i zadania menedżera
- Zarządzanie konfliktem jako istotny element coachingu
- Rozpoznawanie i zdefiniowanie problemu
- Poszukiwanie rozwiązań
- Ocena rozwiązań
- Podejmowanie decyzji
- Wprowadzenie rozwiązania w życie
- Ocena rozwiązania
- Podstawowe umiejętności negocjacyjne konieczne przy zarząd zaniu konfliktem
Motywowanie pracowników działu obsługi klienta
- Podnoszenie poziomu obsługi klienta przez odpowiednią motywację
- Analiza finansowych i pozafinansowych metod motywacji
- Jak stworzyć właściwy system motywacji pracowników
- Dlaczego pracownicy odchodzą – jak zarządzać rotacją pracowników
- Główne zagrożenia motywowania finansowego
- Wartości jako czynnik najgłębiej motywujący pracowników
Szkolenie będzie prowadzone warsztatowo, z wieloma ćwiczeniami zespołowymi, indywidualnymi, z zastosowaniem symulacji rozmów handlowych i coachingowych oraz moderowanych dyskusji
Ceny:
do 12-10-2007 - 3295 PLN + 22% VAT
od 13-10-2007 do 23-11-2007 - 3495 PLN + 22% VAT
od 24-11-2007 - 3795 PLN + 22% VAT
Kontakt
Karolina Sierocińska- Acha
kierownik projektu
tel.: 022 420 55 91
karolina.sierocinska@iir.pl