eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Kultura komunikacji z klientem

PROGRAM:


Kultura organizacji a polityka obsługi klienta w firmie

  • Co to jest kultura organizacyjna zorientowana na klienta i czemu służy
  • Jakie cechy należy uwzględnić przy ocenie zlecenia klienta
  • Rozwiązania stosowane w organizacjach zorientowanych na klienta
  • Budowanie kultury ukierunkowanej na klienta

 

Powiązanie standardów obsługi klienta z budowaniem zespołu działu obsługi klienta

  • Jakie są pożądane kompetencje pracowników działów obsługi klienta
  • Tworzenie działu obsługi klienta
  • W jaki sposób diagnozować problemy kompetencyjne pracowników
  • Jak rozwijać kompetencje pracowników

Psychologia relacji z trudnym klientem

  • Psychologiczne aspekty kontaktu z klientem
    • Świadome i nieświadome strategie działania klienta i konsultanta
    • Typy osobowości klientów i wynikające z nich wskazania co do zachowań handlowych
    • Transakcje komunika cyjne
    • Wartości, jakie klient przypisuje sobie i sprzedawcy
    • Manipulacje stosowane przez klienta
  • Wywieranie wpływu na klienta
    • Jak wywierać świadomy wpływ na klientów, czyli jak zwiększyć swoją atrakcyjność interpersonalną w kontaktach z klientem
    • Jakie powinny być granice zachowania formalnego i nieformalnego w relacjach z klientem
  • Jak budować porozumienie i nie doprowadzić do eskalacji konfliktu z klientem
    • Kiedy przyznać/ nie przyznawać racji
    • Sposoby zapobiegania i ograniczania konfliktu
    • Radzenie sobie z manipulacjami klienta

Budowanie relacji z klientem

  • Grzechy główne w relacjach z klientami
  • Czynniki wpływające na ocenę jakości obsługi przez klienta
  • Analiza i diagnoza źródeł problemów w relacjach organizacji z klientem
  • Jak opr acować skuteczny plan poprawy?
  • Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta – zasady i metody wpływania na zadowolenie i lojalność klienta
  • Znaczenie i korzyści wdrożenia efektywnych procesów obsługi klienta
  • Związek między satysfakcją klienta a lojalnoś cią
  • Jak trwale budować lojalność klienta?
  • Aktywne budowanie i pozycjonowanie oferty jako klucz biznesowego sukcesu firmy
  • Sposoby i korzyści wykorzystywania informacji o satysfakcji klienta i reklamacji
  • Wpływ satysfakcji pracowników na zyski firmy
  • Jak zmienić reklamację w pozytywne doświadczenie Klienta
  • Czym jest zarządzanie wiedzą w organizacji?

Coaching zespołu Customer Care

  • Coaching nieformalny
    • Obserwacja wykonywania zadań przez podwładnych
    • Zadawanie kluczowych pytań
    • Aktywne słuchanie
    • Udzielanie informacji zwrotnych na temat : standardów wykonania, zachowań, które zbliżają lub oddalają pracownika od wykonania zadania itp.
    • Wskazywanie możliwości modyfikacji działania pracownika w celu zwiększenia jego efektywności
  • Formalny coaching
    • Umiejętności konieczne przy prowadzeniu spotkań nastawionych na rozwój zawodowy pracowników
    • Stwarzanie sprzyjających warunków zewnętrznych ułatwiających prowadzenie spotkań
    • Funkcje i zadania menedżera
  • Zarządzanie konfliktem jako istotny element coachingu
    • Rozpoznawanie i zdefiniowanie problemu
    • Poszukiwanie rozwiązań
    • Ocena rozwiązań
    • Podejmowanie decyzji
    • Wprowadzenie rozwiązania w życie
    • Ocena rozwiązania
    • Podstawowe umiejętności negocjacyjne konieczne przy zarząd zaniu konfliktem

Motywowanie pracowników działu obsługi klienta

  • Podnoszenie poziomu obsługi klienta przez odpowiednią motywację
  • Analiza finansowych i pozafinansowych metod motywacji
  • Jak stworzyć właściwy system motywacji pracowników
  • Dlaczego pracownicy odchodzą – jak zarządzać rotacją pracowników
  • Główne zagrożenia motywowania finansowego
  • Wartości jako czynnik najgłębiej motywujący pracowników

Szkolenie będzie prowadzone warsztatowo, z wieloma ćwiczeniami zespołowymi, indywidualnymi, z zastosowaniem symulacji rozmów handlowych i coachingowych oraz moderowanych dyskusji


Ceny:
do 12-10-2007 - 3295 PLN + 22% VAT
od 13-10-2007 do 23-11-2007 - 3495 PLN + 22% VAT
od 24-11-2007 - 3795 PLN + 22% VAT

Kontakt
Karolina Sierocińska- Acha
kierownik projektu
tel.: 022 420 55 91
karolina.sierocinska@iir.pl

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: