-
Tytuł:
Marketing dla kobiet
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 3 + VAT PLN
- Termin: 2007-11-20 - 2007-11-21
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
Marketing dla kobiet 2008. Kobieta najpotężniejszym konsumentem na świecie
W programie m.in .:
- Tworzenie długotrwałych i pozytywnych relacji między kobietą a marką
- Kobiecy produkt – marketingowa szansa czy ograniczenie w sprzedaży
- Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu?
- Wyzwania komunikacji skierowanej do kobiet
- Jak budować "kobiecą" markę w mediach?
- Jak "męskie" marki zyskały komunikując się do kobiet
Udział biorą m.in.:
- Avon
- TNS OBOP
- Carslberg
- Wasa-Barilla
- Ferax
- Onet
- Starlink
- Agora
- Nissan
- L'Oreal
- MPG
- LPP
- Dom Badawczy Maison
Udział w Kongresie to:
- Możliwość poznania doświadczeń wielu firm i przekonania się, iż marketing dla kobiet rządzi się innymi prawami
- Sposobność usłyszenia o strategiach marketingowych największych graczy na rynku
- Wszyscy wiemy, że reklama i marketing działa, nie zawsze jednak wiemy kiedy i dlaczego.
- Aby uzyskać pełen obraz tego czym jest marketing dla kobiet muszą się Państwo pojawić na jedynym tego typu Kongresie w Polsce
- Przedstawione szerokie spektrum zagadnień stanowi niezbędnik nowoczesnej strategii marketingowej
Koszt uczestnictwa:
- Do 22 października 2007r. 3 295 +VAT
- Po 22 października 2007r. 3 795 + VAT
Miejsce:
Hotel Polonia Palace, Warszawa Mazowieckie
Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w kongresie
Magdalena Jamka - Project Manager
e-mail:
Szczegółowe informacje:
tel.(12) 350 54 00
e-mail:
www: