Goldbach Audience wprowadziło Goldbach Multichannel
2013-08-02 14:55
Komunikat PR
Goldbach Audience wprowadziło do swojej oferty Goldbach Multichannel - produkt integrujący emisję kampanii w wielu kanałach digital.Siłą oferty Goldbach Multichannel jest szeroki zasięg wynikający z połączenia potencjałów wielu kanałów reklamy digital, a także możliwość dotarcia do użytkownika ze zintegrowanym komunikatem reklamowym jednocześnie na wielu ekranach.
Model sprzedaży kampanii we wszystkich kanałach dostępnych w ramach Goldbach Multichannel został ustandaryzowany. Wzorowany jest on na wymiernym i charakterystycznym dla internetu modelu sprzedaży liczby kontaktów z reklamą (CPM). CPM w przypadku ekranów cyfrowych wyliczany jest na podstawie twardych danych transakcyjnych pochodzących z punktów sprzedaży. Taka standaryzacja modeli rozliczeń pozwala na skonsolidowane raportowanie wszystkich kanałów.
Goldbach Multichannel daje także rozbudowane możliwości targetowania reklam w zależności od lokalizacji, dni tygodnia, pory dnia czy godziny. Ponieważ reklamy we wszystkich kanałach online emitowane są przy wykorzystaniu adserwera, a w przypadku ekranów cyfrowych za pomocą satelity, istnieje możliwość pełnej kontroli nad emisją treści oraz dynamicznej podmiany kreacji.
„Goldbach Multichannel jest odpowiedzią na postępującą fragmentaryzację rynku reklamowego oraz zjawisko konsumpcji mediów na wielu ekranach. Łącząc w naszej ofercie display, wideo, mobile i ekrany cyfrowe jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe w wielu kanałach digital advertising. Powołanie Goldbach Multichannel stanowi w naszej opinii odpowiedź na oczekiwania rynku oraz jest spojrzeniem w przyszłość” - mówi Artur Muszkiet, Managing Director Goldbach Audience.
Goldbach Multichannel zapewnia tygodniowo 16,5 miliona kontaktów reklamy z użytkownikami w kanałach online, mobile oraz digital signage.
oprac. : Komunikat PR