Goldbach Audience wzmacnia zespół i powołuje nowy dział Performance
2013-10-01 15:31
Komunikat PR
Z początkiem września br. do Goldbach Audience dołączyły 4 nowe osoby. Angelika Przeździęk objęła stanowisko Buying Directora, a Aneta Dąbska Affiliate Managera. Do zespołu Goldbach Audience dołączył także Adam Siedlecki, który jako Head of Performance odpowiedzialny jest za stworzenie i rozwój nowego działu. Wspierać go będzie Wojciech Spytek, który objął stanowisko Performance Account Managera.Aneta Dębska, która objęła stanowisko Affiliate Managera, wzmocni dział kierowany przez Angelikę Przeździęk. Dąbska zdobywała doświadczenie pracując w sieci reklamy internetowej IDMnet, z którą była związana od początku 2008 roku. Przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję szefa działu współpracy z witrynami.
Goldbach Audience powołał także nowy zespół realizujący kampanie rozliczane w modelu efektywnościowym, na którego czele stanął Adam Siedlecki obejmując stanowisko Head of Performance. Siedlecki odpowiada za rozwój oferty performance Goldbach Audience, nadzór nad realizacją kampanii efektywnościowych oraz wsparcie komórek sprzedażowych w zakresie działań i produktu performance. Ponadto dział ma za zadanie rozszerzyć współpracę o modele efektywnościowe z witrynami zrzeszonymi w Goldbach Audience oraz z zewnętrznymi afiliantami.
Siedlecki doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi jako Dyrektor Marketingu Novem Group, Marketing & Sales Development Director w IDMnet oraz szef projektu Netshare w Redefine.
Do nowo utworzonego działu Performance, dołączył także Wojciech Spytek, obejmując stanowisko Performance Account Managera. Spytek przeszedł do Goldbach Audience z Novem Group, gdzie jako Key Account Manager odpowiadał za współpracę z najważniejszymi klientami bezpośrednimi oraz domami mediowymi. W skład działu Performance weszła również Sylwia Talarek, która do tej pory pracowała w dziale agencyjnym Goldbach Audience. Obecnie będzie zajmować stanowisko Performance Trading Managera. Emisją kampanii efektywnościowych zajmie się natomiast Łukasz Mucha, Performance Traffic Manager. Mucha jest związany z firmą od kilku miesięcy.
oprac. : Komunikat PR