ETHOS: nowa inwestycja Kulczyk Silverstein Properties
2013-11-28 10:38
Wizualizacja inwestycji © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Times II: kompleks biurowo – usługowy we Wrocławiu
- 13,1 tys. mkw. biur klasy A, 2,5 tys. mkw. luksusowej powierzchni handlowej
- 3 tys. mkw. powierzchni biurowej na jednej kondygnacji
- Certyfikacja ekologiczna BREEAM w stopniu Excelent
Pierwsza polska high street
ETHOS na nowo zdefiniuje prestiżowy charakter Placu Trzech Krzyży i jego okolic. Inwestycja, skupiając w jednym miejscu biznesowe i handlowe życie Warszawy, da początek pierwszemu polskiemu odpowiednikowi wiodących, zachodnich high street.
Nieruchomość położona jest w tętniącym życiem sercu miasta, w odległości niespełna 100 metrów od Giełdy Papierów Wartościowych i hotelu Sheraton. W najbliższym otoczeniu kompleksu znajdują się również: Parlament, ambasady Stanów Zjednoczonych, Kanady i Francji, a także luksusowe butiki oraz popularne restauracje i kawiarnie. Lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy gwarantuje doskonały dostęp do komunikacji publicznej – Metro Centrum, Dworzec Centralny PKP, liczne przystanki autobusowe i tramwajowe. Istotną cechą lokalizacji jest także bliskość kompleksu terenów zielonych wzdłuż ulic Rozbrat i Książęcej.
Dzięki realizowanej przez KSP inwestycji, najemcy stawiający przede wszystkim na najwyższą jakość, wygodę i prestiż, będą mogli wprowadzić się do jedynego tej klasy biurowca przy Trakcie Królewskim już w 2015 roku.
– ETHOS będzie przestrzenią dla firm, które na pierwszym miejscu stawiają najwyższe biznesowe standardy i wartości. Na Placu Trzech Krzyży przecinają się najważniejsze szlaki biznesowe, handlowe i turystyczne. To prawdziwe serce miasta. Chcemy wykorzystać nadarzającą się okazję i wpisać ten budynek w mapę Warszawy w zupełnie nowej roli. Za kilkanaście miesięcy ETHOS będzie najbardziej prestiżowym i rozpoznawalnym adresem łączącym biznes i handel. Stawiamy na najwyższą jakość, zarówno w obszarze architektury, jak i w zakresie rozwiązań funkcjonalnych, a później w samym zarządzaniu budynkiem. Chcemy, żeby ETHOS był kluczowym punktem high street z prawdziwego zdarzenia. Miejsca, jakiego w Warszawie dziś brak, a na które stolica z pewnością zasługuje. Nieprzypadkowa jest więc również nazwa, która ma podkreślać „business ethos” najemców, czyli ich wiarygodność, doświadczenie i wyjątkową pozycję w biznesie – mówi Piotr Krawczyński, członek zarządu firmy KSP.
Autorami projektu rozbudowy i rewitalizacji są architekci z Chapman Taylor oraz zespół projektantów z pracowni architektonicznej Maas Projekt.
Miejsce dla luksusowych marek
Luksusowa przestrzeń handlowa w kompleksie ETHOS zostanie wyeksponowana i rozbudowana do 2,5 tys. mkw. Jednym z głównych założeń projektu jest maksymalna ekspozycja i zwiększenie jej dostępności dla klientów. Przyszłe butiki otworzą się na Plac Trzech Krzyży wysokimi na 8 metrów, w całości przeszklonymi, witrynami sklepowymi. Podwyższenie kondygnacji pozwoli na zaprojektowanie kameralnych antresol.
Nowym punktem centralnym powierzchni handlowej w ETHOS będzie przestronne i jasne, przykryte szklanym dachem, patio. Istotnym udogodnieniem dla klientów będą podziemne miejsca parkingowe, gwarantujące szybki i wygodny dostęp do sklepów.
fot. mat. prasowe
Wizualizacja inwestycji
– Zupełnie nowy projekt i wizerunek kompleksu ETHOS ma przyciągać najbardziej luksusowe marki. Także te, których nie ma jeszcze na polskim rynku. Wielką zmianą będzie otwarcie i zintegrowanie z życiem toczącym się na Placu Trzech Krzyży centralnej, handlowej części kompleksu, w formie przestronnego patio – podkreśla Edgar Rosenmayr, członek zarządu KSP.Agentem wspierającym komercjalizacje powierzchni handlowej jest firma Jones Lang LaSalle.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)