Najczęściej cytowane media XI 2013
2013-12-17 13:09
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media X 2013
Portale internetowe
Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano onet.pl i gazeta.pl.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanymi portalami zostały forsal.pl i money.pl, rozgłośnią – Radio PIN, a telewizją – TVN CNBC.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Media regionalne
Tydzień Trybunalski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 4627 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 listopada 2013 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4733 razy (2896 razy w prasie, 1060 w telewizji i 777 w radio). Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)