Reklama internetowa VII 2005
2005-08-10 00:02
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Reklama internetowa VI 2005
Zdecydowanie dominującą branżą na rynku reklamy internetowej w lipcu 2005 była branża „Finanse i marketing”. Okazuje się, że 40,15% reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże aktywne w miesiącu lipcu to „Rozrywka i Kultura” - 15,4% , i „Telekomunikacja” - 15,4%. W stosunku do czerwca możemy zauważyć mniejszą ilość emisji reklam z branży motoryzacyjnej w lipcu było to 7% ogółu emisji do 12,5% w czerwcu.fot. mat. prasowe
Dwa pierwsze miejsca na liście najintensywniej reklamowanych produktów zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny - reklamy za którymi należy domniemywać nie stoją konkretne przepływy pieniędzy czyli reklama „sieci w sieci”. Blisko 22,5% emitowanych reklam promowało te dwa produkty. Stanowi to wzrost o 4,5% w stosunku do czerwca.
Najczęściej reklamowanymi produktami typowo komercyjnymi były usługi telefoniczne ponad 7%, konta bankowe 4,9% oraz linie lotnicze 3,9%.
oprac. : Stefan Czerniecki / eGospodarka.pl