Internet w Polsce I-XII 2013
2014-02-17 12:38
Internet w Polsce I-XII 2013 © Nmedia - Fotolia.com
Przeczytaj także: Internet w Polsce VIII 2013 - X 2013
Z danych wynika, że rozkład internautów ze względu na płeć jest prawie równy, czyli 49 proc. z nich stanowili mężczyźni i 51 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (40 proc.), a tuż za nimi plasują się osoby w wieku 15-24 lat (25 proc.). Osoby w wieku 40-59 lat stanowią 29 proc., a 60 lub więcej lat - 6 proc.fot. mat. prasowe
Liczba użytkowników Internetu w Polsce w 2013 r.
Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupę internautów stanowią osoby pochodzące ze wsi (35%). Miasta 20-00 tyś. mieszkańców zajeły drugie miejsce, zaś trzecie miasta, w których mieszka ponad 500 tyś. (135) i miasta do 20 tyś. (13%).
fot. mat. prasowe
Polscy internauci
W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 62,40 proc. respondentów, a tuż za nim z 49,50 proc. znajduje się Allegro. Na trzecim miejscu uplasował się Facebook z 43,60, proc. wskazań, a na ostatniej pozycji natomiast znalazła się witryna Wrzuta z 9,90 proc. wskazań.
fot. mat. prasowe
Rankingi portali internetowych I-XII 2013
Biorąc pod uwagę odwiedzone strony internetowe w ciągu miesiąca, kolejny raz na pierwszym miejscu znajduje się Google z 93,10 proc. wskazań przez ankietowanych. Na drugim miejscu znajduje się Allegro z 65,30 proc., a na trzecim You Tube z 63,10 proc. Na kolejnych miejscach uplasowały się onet.pl, facebook.pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna Ceneo z 19 proc. wskazań.
Informacje o badaniu
Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do grudnia 2013 roku.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)