Megapanel: serwisy tematyczne I 2014
2014-03-19 10:24
Megapanel: serwisy tematyczne I 2014 © Günter Menzl - Fotolia.com
Przeczytaj także: Megapanel I 2014
BIZNES, FINANSE, PRAWOW kategorii „Biznes, finanse, prawo” w styczniu na pierwszym miejscu, podobnie jak w poprzednim zestawieniu, Grupa Onet.pl z zasięgiem 24,03 proc., zaś na miejscu drugim Grupa Money.pl z 17,97 proc. zasięgiem – awans z miejsca trzeciego. Na miejscu trzecim Grupa Infor z zasięgiem 17,53 proc. – awans z miejsca czwartego. Grupa Wirtualna Polska spadła z miejsca 2 na miejsce 4 z zasięgiem 16,97 proc.
W zestawieniu na miejscu 16 pojawiła się nienotowana w poprzednim zestawieniu Grupa TVN - tvn24bis.pl z zasięgiem 2,97 proc. oraz legeo.pl, natomiast wypadły z zestawienia agrofoto.pl oraz Grupa Społeczności.pl.
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BIZNES, FINANSE, PRAWO, I 2014
BUDOWNICTWO
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI, I 2014
W kategorii „Budownictwo i nieruchomości” zmiany. Na miejscu pierwszym podobnie jak przed miesiącem Grupa Allegro-GG z zasięgiem 12,82 proc., natomiast na miejsce drugie awansowała z miejsca czwartego Grupa Gazeta.pl, z zasięgiem 8,85 proc. Miejsce trzecie bez zmian należy do Grupy Polskapresse z 8,83 proc. zasięgiem. Poza podium znalazła się Grupa Murator (4) z 8,82 proc. zasięgiem.
Grupa Onet spadła na pozycję 9 z 6. Grupa Budujemydom.pl bez zmian na miejscu 7. Grupa Wirtualna Polska znów awansowała, tym razem na pozycję 6 z 8. Z zestawienia wypadła witryna skyscrapercity.com oraz home-you.com. Pojawiły się natomiast: extradom.pl (19) i Grupa Panorama Firm (20).
E-COMMERCE
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego E-COMMERCE, I 2014
W kategorii „E-commerce” w zestawieniu pierwsze miejsce należy do Grupy Allegro (zasięg 61,22 proc). Na miejscu drugim witryna skapiec.pl – awans z miejsca czwartego, miejsce trzecie należy do Grupa Okazje.info – awans z miejsca piątego. Witryna euro.com.pl spadła na miejsce 5 z 2.
Witryna zelando.pl spadła na pozycję 8 z 6. Witryna doz.pl awansowała z miejsca 14 na 9. Witryna mediaexpert.pl spadła z miejsca 10 na 14. Grupa Interia.pl wypadła z zestawienia, podobnie jak oleole.pl i saturn.pl. Duży spadek odnotował merlin.pl – z 9 miejsca na 15. W zestawieniu pojawiły się nowości: na miejscu 11 - systweak.com, na miejscu 18 - taniomania.pl oraz na pozycji 20 - Grupa Domodi.pl.
EDUKACJA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego EDUKACJA, I 2014
W kategorii „Edukacja” na podium bez zmian. Miejsce pierwsze wikipedia.org, na miejscu drugim Grupa Google, na miejscu trzecim Grupa sciaga.pl.
Grupa Wirtualna Polska (4) i zadane.pl (5) zamieniły się miejscami. Witryna bryk.pl awansowała z miejsca 16 na 9. Duzy spadek odnotowała witryna klp.pl z 11 na 16.
Witryna ang.pl wypadła z zestawienia w styczniu. Pojawiła się nowość na miejscu 20 - edux.pl.
oprac. : Marta Kamińska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)