Megapanel: serwisy tematyczne I 2014
2014-03-19 10:24
Przeczytaj także: Megapanel I 2014
SPORT
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego SPORT, I 2014
W styczniu w kategorii „Sport” na podium bez zmian. Grupa Onet.pl na miejscu pierwszym, na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska. Na miejscu trzecim nadal Grupa Gazeta.pl.
Witryna sportowefakty.pl pozostaje na miejscu 8. Grupa TVP awansowała z pozycji 10 na 7. Grupa Polskapresse spadła z 12 miejsca na 15.
STYL ŻYCIA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego STYL ŻYCIA, I 2014
W kategorii „Styl życia” pierwsze miejsce bez zmian - Grupa Onet.pl. Na drugim i trzecim miejscu przetasowanie. Grupa Wirtualna Polska na miejscu drugim – awans z trzeciego. Na miejscu trzecim Grupa Gazeta.pl – spadek z miejsca drugiego.
Kolejna zmiana dopiero na miejscu 7 - ek.pl – awans z miejsca 12. Znajdzprzepisy.pl z miejsca 8 wypada z zestawienia. Witryna kwestiasmaku.com spada z miejsca 14 na 20. Wielkiezarcie.com, w grudniu na miejscu 18, wypada z zestawienia. Na miejscu 18 i 19 nowości - Grupa Papilot.pl i Grupa Innovaweb.
TURYSTYKA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego TURYSTYKA, I 2014
W kategorii „Turystyka” w styczniowym zestawieniu na podium bez zmian. Pierwsze miejsce należy do Grupy Onet - RASP. Na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska. Witryna rozklad-pkp.pl zajęła trzecią lokatę.
Witryny booking.com (4) i Grupa E-podroznik.pl (5) zamieniły się miejscami. Na miejscu 17 mamy nowość - wakacje.pl, nowość także zamyka ranking - skyscanner.pl (20).
WYSZUKIWARKI I KATALOGI
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego WYSZUKIWARKI I KATALOGI, I 2014
W kategorii „Wyszukiwarki i katalogi” na podium bez zmian. Na miejscu pierwszym Grupa Google z zasięgiem 91,64 proc., na miejscu drugim witryna ask.com z zasięgiem 30,05 proc. Zaś na miejscu trzecim z zasięgiem 29,74 proc. uplasowała się witryna szukaj.com.
Do miejsca 7 wszystko bez zmian. A na pozycji 8 nienotowana miesiąc temu zapmeta.com.pl. Na miejscu 19 debiutuje Grupa Allegro - GG - oferia.pl. Tabelę zamyka Grupa Interia.pl – spadek z miejsca 16.
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
oprac. : Marta Kamińska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)