Ankieter zbada profile i preferencje
2003-02-26 00:16
W dniu 22 lutego spółka ARCHmedia znana z hostingu internetowego 4me.pl uruchomiła nowy serwis internetowy przeznaczony dla webmasterów oraz specjalistów od e-marketingu. Jest nim Ankieter, profesjonalne narzędzie do badania profili użytkowników odwiedzających dany serwis, w tym ich zainteresowań i preferencji.
Za pomocą można budować bardzo skomplikowane sondaże w kilka minut dzięki wygodnemu interfejsowi, zintegrowanemu systemowi pomocy oraz podpowiedziom online. Narzędzie pozwala definiować wiele różnych rodzajów pytań (ocenowe, zamknięte, półotwarte i otwarte) oraz nie ma ograniczeń co do ilości wypełnionych ankiet dla klientów. System umożliwia rozsyłanie raportów e-mailem do zainteresowanych osób po zakończeniu ankiety.
Ankieter jest narzędziem w pełni darmowym. System będzie na bieżąco rozwijany zgodnie z prośbami użytkowników a w planach jest wersja biznesowa, wspomagająca działania marketingowe firmy i pomagająca zwiększyć skuteczność sprzedaży.
"Mimo niekwestionowanej wagi marketingu w prowadzeniu serwisów internetowych - mówi Mateusz Chłodnicki, pomysłodawca Ankietera - wielu webmasterów, nie zdaje sobie sprawy z tego ile tracą nie przeprowadzając odpowiednich badan wśród odwiedzających ich strony gości. Właśnie z myślą o tych osobach został stworzony Ankieter - narzędzie do przeprowadzania internetowych badań ankietowych. Mamy nadzieje iż dzięki innowacyjnemu podejściu i zaawansowanym możliwościom systemu, przyczynimy się do wykorzystania technik e-marketingowych w praktyce."
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl