Swistak.pl goni Allegro
2005-09-09 00:04
Przeczytaj także: Aukcje na rzecz PCK
Stabilny wzrost liczby aukcji to efekt konsekwentnej strategii budowania serwisu maksymalnie przyjaznego dla użytkowników. Taka polityka sprawia, iż nawet w sezonie wakacyjnym serwis rozwija się w zamierzonym tempie. Wpływ na to ma także formuła serwisu, która jest na tyle elastyczna, że pozwala bardzo szybko reagować na sugestie użytkowników.- Cieszymy się, że dotrzymujemy kroku konkurencji, za którą stoi globalna marka i nieograniczony budżet - komentuje Rafał Agnieszczak, współtwórca Świstaka. 100 000 tys. aukcji to wynik ponad 2 razy lepszy niż następnego w kolejności serwisu.
Tempo rozwoju jest w dużej mierze zasługą bezpieczeństwa, jakie Świstak zapewnia swoim użytkownikom. Wśród przesyłanych do serwisu sugestii i zmian kwestia skutecznej polityki ochrony kupujących jest jedną z najważniejszych. Z tego też powodu Świstak już od dawna stosuje zróżnicowane metody weryfikacji: od indywidualnej akceptacji każdego nowego konta począwszy, a na kodach wysyłanych drogą pocztową skończywszy.
Aktualnie w serwisie zarejestrowanych jest prawie 150 tys. aktywnych użytkowników. W ostatnim miesiącu serwis zanotował rekordową liczbę 665 332 unikalnych użytkowników (badanie Stat.pl, sierpień 2005). Do końca roku Świstak zakłada przekroczenie poziomu 1 miliona odwiedzających.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl