Najczęściej cytowane media IV 2014
2014-05-21 12:24
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania I-III 2014 r.
PrasaW rankingu najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych pierwsze miejsce zajęła Gazeta Wyborcza. Na drugiej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na trzeciej – tygodnik Wprost.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Wśród najbardziej opiniotwórczych mediów czołowe miejsca zajmują tytuły prasowe - Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i Wprost.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotówrcze tytuły prasowe
Wśród najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych pierwsze miejsce zajęła Gazeta Wyborcza
Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotówrcze tygodniki i dwutygodniki
Za najbardziej opiniotwórczy w tej kategorii uznany został magazyn Wprost
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze miesięczniki
Za najbardziej opiniotwórczy miesięcznik uznano magazyn Forbes
Telewizja
W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne
TVN24, podobnie jak w poprzednim miesiącu, został liderem stacji telewizyjnych w zakresie liczby cytowań
![Monitoring mediów: cytowania I 2019 [© BillionPhotos.com - Fotolia.com] Monitoring mediów: cytowania I 2019](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/media/Monitoring-mediow-cytowania-I-2019-215494-150x100crop.jpg)
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)