Megapanel: serwisy tematyczne III 2014
2014-05-28 09:57
Megapanel: serwisy tematyczne III 2014 © anyaberkut - Fotolia.com
Przeczytaj także: Megapanel III 2014
Biznes, finanse, prawoW kategorii “Biznes, finanse, prawo” na pierwszym miejscu, podobnie jak w poprzednim zestawieniu Grupa Onet.pl z zasięgiem 22,60%. Na drugim miejscu Grupa Wirtualna Polska (zasięg: 19,05%), która awansowała z miejsca czwartego. Grupa Money.pl z zasięgiem 17,28% spadła z drugiej na trzecią pozycję, natomiast Infor (zasięg:16,40%) z trzeciej na czwartą.
Bez zmian do miejsca 9, na którym to Grupa Gofin.pl (awans z pozycji 10) zastąpiła Grupę O2 (Grupa ta wypadła z zestawienia). 10 miejsce zajmuje Grupa Gremi Business Communication (awans z 11). Jej poprzednią pozycję zajęła Grupa nf.pl, która w lutym zajmowała 13 lokatę. Grupa Ebroker awansowała o jedną pozycję (z 14 na 13), podobnie jak Grupa TVN-tvn24bis.pl (z 15 na 14) i Grupa Wolters Kluwer (z 16 na 15). Na miejscu 16 nowość – rankomat.pl.
Dwoma ostatnimi miejscami w zestawieniu zmieniły się e-pity.pl (obecnie 19 pozycja) i Grupa Puls Biznesu (miejsce 20).
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, BIZNES, FINANSE, PRAWO, III 2014
Budownictwo i nieruchomości
Grupa Allegro-GG pozostaje liderem w kategorii “Budownictwo i nieruchomości” z zasięgiem 11,93%. Drugą lokatę, lepszą o dwie pozycje w porównaniu do poprzedniego miesiąca, zajmuje Grupa Murator (zasięg: 9,56%). Grupa Gazeta.pl spadła z miejsca drugiego na trzecie (zasięg: 9,35%). Zaraz za nią uplasowała się Grupa Polskapresse z zasięgiem 9,28% (spadek z miejsca trzeciego).
Awans o jedną pozycję zaliczyły Grupy: Interia (obecnie 5), Budujemydom.pl-AVT Korporacja (obecnie 6) oraz Infor-Dom (obecnie 17). Grupa Morizon wskoczyła na pozycję 7 z 13, natomiast Grupa Świat Kwiatów z 12 na 8.
Spadek z kolei zaliczyły: Grupa Onet przesunęła się z miejsca 5 na 9, Wirtualna Polska z 8 na 10, nieruchomości-online z 10 na 12, Grupa szybko pl. z 16 na 17, meble.pl z 18 na 19.
Z zestawienia wypadło skyscrapercity.com, natomiast pojawiło się forumogrodnicze.info, które zajmuje 13 lokatę, a także poradnikogrodniczy.pl na miejscu 18.
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego,BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI, III 2014
E-Commerce
W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce, podobnie jak przed miesiącem, zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 60,55%. Drugiej pozycji nie oddała Grupa Okazje.info z zasięgiem 10,21%. Zmiany nastąpiły na dalszych miejscach. Skąpiec.pl spadł z miejsca 3 na 4, a na podium zastąpiło go zalando.pl (zasięg 10,20%), które awansowało o trzy pozycje.
Na 6 miejsce wskoczyło bonprix.pl (z miejsca 9), na 8 z 10 euro.com, o jedną pozycję w górę przesunęły się: rossnet.pl (z 12 na 11), Grupa Domodi.pl (z 13 na 12), leroymerlin.pl ( z 14 na 13) i merlin.pl (z 18 na 17), natomiast o dwie aukcjoner.pl (z 16 na 14), mediamarkt.pl (z 17 na 15) oraz Grupa Interia.pl (z 20 na 18). Spadek zaliczyły: groupon.pl z pozycji 4 na 7, doz.pl z pozycji 7 na 9, oraz Grupa Nokaut.pl z miejsca 8 na 10.
W zestawieniu pojawiło się aliexpress.com (miejsce 16), a wypadło systweak.com.
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego,E-COMMERCE, III 2014
Edukacja
W kategorii “Edukacja” pierwsze cztery miejsca bez zmian – pierwszą pozycję utrzymała wikipedia.org z zasięgiem 47,76%, drugie Grupa Google z zasięgiem 26,96%, trzecie Grupa Ściąga.pl (zasięg 14,82%), natomiast czwarte – zadane.pl (zasięg 14,16%).
Grupa Wirtualna Polska (5) i Onet-RASP (6) zamieniły się miejscami. Grupa Gazeta.pl odnotowała awans z 17 na 15 pozycję, natomiast Grupa Allegro-GG spadek z 16 na 18. Z zestawienia wypadła translatica.pl, a pojawiła się Grupa WSIP (miejsce16).
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, EDUKACJA, III 2014
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)