Reklama na Twitterze: jak wybrać grupę docelową?
2014-06-18 00:59
Przeczytaj także: Tweeter: jak zautomatyzować publikację treści?
Dodaj „Istotne zainteresowania”
Ekran z "Zainteresowaniami" działa dokładnie w ten sam sposób. Możesz porównać poziom zaangażowania wynikający z indywidualnych zainteresowań do ogólnej skuteczności kampanii. Jedyna zmiana polega na tym, że tym razem nie pozbywasz się zainteresowań o niskiej efektywności. Chodzi raczej o przebrnięcie przez dostępne informacje, aby odnaleźć istotne zainteresowania które warto dodać profilu Twojej grupy docelowej.
Dla przykładu, czasami jeden rodzaj zainteresowań będzie w stanie osiągnąć wyższy poziom zaangażowania od ogólnego wskaźnika kampanii. Zainteresowanie to może jednak nie mieć nic wspólnego z oferowanymi przez Ciebie usługami. Z drugiej strony, niektóre zainteresowania wzbudzające niższe zaangażowanie mogą być mocno związane z Twoją działalnością i prowadzić do znakomitych efektów jeśli zostaną one odpowiednio wykorzystane w kampanii.
fot. mat. prasowe
Dodaj „Istotne zainteresowania”
Całkiem często, skuteczność wykorzystania poszczególnych zainteresowań będzie można zaobserwować dopiero po przeprowadzeniu kilku kampanii marketingowych. Znajdź zainteresowania które osiągają wyższy od średniego poziom zaangażowania i są jednocześnie związane z celami marketingowymi które chcesz osiągnąć.
Powyższe taktyki nie są być może rewolucyjne, jednak zdecydowanie zbyt często ignorowane przez osoby prowadzące działania reklamowe na Twitterze. Jeśli regularnie będziesz je stosować w przeprowadzanych kampaniach, z pewnością zaobserwujesz pozytywne rezultaty i zaoszczędzisz przy tym sporo pieniędzy. Najprostsze sposoby niekiedy dają najlepsze rezultaty!
Przeczytaj także:
Czy portal X pomoże Trumpowi? Big Tech a wybory w USA
1 2
oprac. : Grupa TENSE
Więcej na ten temat:
grupa docelowa, Twitter, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe, reklama na Twitterze, social media
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)