Jak usprawnić SEO na Google+
2014-06-25 00:45
Przeczytaj także: Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
Dlaczego warto publikować na Google+?Twoja strona na Google+ to coś więcej niż tylko kolejny kanał komunikacji. W ciągu ostatnich dwóch lat, Google wprowadziło wiele zmian w algorytmach - w szczególności w zakresie tego, jak Google znajduje i ustala priorytety dla treści wyświetlanych w wynikach wyszukiwania. Nikogo już nie dziwi, że SERP'y coraz częściej pokazują treści publikowane właśnie na Google+.
Zmiany te, widoczne są nie tylko dla osób akurat zalogowanych na koncie G+ ale również dla przeciętnych użytkowników którzy jeszcze nie korzystają z tego portalu społecznościowego. Niezależnie od tego jakie zmiany Google wprowadzi w przyszłości, aktualnie wpisy na Google+ są indeksowane tak jak każda inna strona internetowa. Oprócz samego procesu publikowania treści, Google+ jest pełne możliwości w zakresie poprawy SEO.
Niezależnie od tego czy masz już stronę, czy dopiero zabierasz się za jej stworzenie, poniżej znajduje się kilka wskazówek w zakresie SEO na stronie Google+.
1. Zoptymalizuj sekcję linków
Każda strona na Google+ daje możliwość dodania istotnych dla biznesu linków w sekcji "Linki" którą znajdziesz w zakładce "O Stronie" na samym środku profilu:
fot. mat. prasowe
Optymalizacja linków
Każda strona na Google+ daje możliwość dodania istotnych dla biznesu linków w sekcji "Linki" którą znajdziesz w zakładce "O Stronie" na samym środku profilu:
Wklejenie URL'a Twojej strony jest oczywistym, pierwszym wyborem. Warto jednak dodać inne linki (np. blog, inne profile w social media oraz pozostałe strony na których chcesz zwiększyć ruch). Poniżej widać sekcję linków Mari Smith, autorki i konsultantki marketingowej:
fot. mat. prasowe
Linki
Wklejenie URL'a Twojej strony jest oczywistym, pierwszym wyborem. Warto jednak dodać inne linki (np. blog, inne profile w social media oraz pozostałe strony na których chcesz zwiększyć ruch).
Korzyści SEO:
Wklejenie tych linków bezpośrednio do profilu nie tylko zwiększy widoczność poszczególnych stron na Twoim koncie. Pozwoli również ocenić Google wartość poszczególnych stron dla osób które poszukują Twojej działalności w Internecie. Linki te pomogą również odwiedzającym na szybką identyfikację Twojego profilu i zakresu działalności jaką prowadzisz (być może prowadząc do kliknięcia na jeden z linków i przejścia na stronę).
![5 kroków do zwiększenia widoczności sklepu w Google [© Firmbee z Pixabay] 5 kroków do zwiększenia widoczności sklepu w Google](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/wyszukiwarka-Google/5-krokow-do-zwiekszenia-widocznosci-sklepu-w-Google-264682-150x100crop.jpg)
oprac. : Grupa TENSE
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)