Wyniki Megapanel VII 2005
2005-09-26 00:07
© fot. mat. prasowe
PBI i Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", mierzącego oglądalność witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2005 roku.
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel IV 2005
Pierwsze miejsce w rankingu witryn według zasięgu miesięcznego zajął Onet.pl (72,88%). Na dalszych pozycjach uplasowały się: google.pl (66,12%), Wirtualna Polska (62,25%) oraz Interia.pl (49,34%). Gdy brano pod uwagę liczbę odsłon, również bezkonkurencyjny okazał się Onet.pl (ponad 1,8 mld). Drugie było Allegro.pl (1,2 mld). Na dalszych pozycjach uplasowały się: Wirtualna Polska (878 mln) i google.pl (601 mln).Średni czas na użytkownika surfującego po najpopularniejszym portalu Onecie.pl wynosił 5 minut 3 sekundy i 27 setnych. Nie dało to mu jednak pierwszego miejsca, które tym razem zajęło grono.net (05:14:56). Trzecia pod tym względem była Wirtualna Polska (03:35:03).
W rankingu komunikatorów wciąż bezkonkurencyjne jest Gadu-Gadu (41,43% zasięgu i 7:59:23 średniego czasu na użytkownika). Na drugim i trzecim miejscu uplasowały się odpowiednio: Tlen.pl (7,38% i 2:40:02) oraz WP Kontakt (0,83% i 1:27:27).
fot. mat. prasowe
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel IV 2010
oprac. : Stefan Czerniecki / eGospodarka.pl