Jak stworzyć społeczność na Google+
2014-07-29 09:15
Stwórz społeczność od zera © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Dlaczego LinkedIn zarabia?
1) Stwórz społeczność od zeraSpołeczności Google+ należą do najbardziej elastycznych narzędzi dostępnych w social media. Są one również darmowe, zarówno dla indywidualnych użytkowników, jak i dla marek. Jednocześnie, nową społeczność łatwo jest założyć i stanowi ona znakomity sposób na przyciągnięcie lojalnych odbiorców. Brzmi ciekawie, prawda?
fot. mat. prasowe
Stwórz społeczność od zera
Zacznijmy od tego jak możesz stworzyć społeczność na Google+ dla swojej firmy (możesz ją również stworzyć dla indywidualnego konta, jednak w tym artykule skupimy się na działalności komercyjnej).
Aby założyć społeczność na Google+, zaloguj się na swoje konto, przejdź do głównego panelu kontrolnego i podążaj za następującymi wskazówkami:
1. Najedź kursorem na przycisk "Główna" w lewej górnej części strony i wybierz "Społeczności" z menu.
Zobaczysz widok podobny do poniższego:
fot. mat. prasowe
Stwórz społeczność od zera
2. Kliknij na przycisk "Utwórz społeczność" z prawej strony ekranu.
3. Wybierz stworzenie publicznej lub prywatnej społeczności.
Zarówno publiczne, jak i prywatne społeczności oferują wiele korzyści. Jest jednak jedna ważna sprawa, o której należy pamiętać. Po założeniu społeczności, nie można już zmienić jej statusu. Prywatne grupy pozostają prywatne, publiczne pozostają publiczne. Dokładnie zastanów się nad tym, która opcja będzie dla Ciebie korzystniejsza.
fot. mat. prasowe
Wybierz stworzenie publicznej lub prywatnej społeczności.
Jeśli Twoje konto jest już popularne, zaleca się stworzenie społeczności publicznej. Zastosowanie takiego modelu umożliwi ludziom dzielenie się treściami poza ramami społeczności (np. we własnym kanale wiadomości). Prywatne społeczności nie zapewniają takiej opcji i są zazwyczaj nieco mniej popularne.
Prywatne społeczności mogą być jednak znakomitym narzędziem do nawiązywania konwersacji, więc nie należy ich od razu skreślać z listy. Musisz po prostu zdecydować co będzie najlepsze dla Twojej publiczności. W tym artykule zajmiemy się społecznościami publicznymi ponieważ oferują one największy zasięg i są najbardziej popularne.
oprac. : Grupa TENSE
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)