Najczęściej cytowane media VI 2014
2014-07-25 12:12
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania VI 2014
PrasaW rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajął tygodnik Wprost. Na drugiej pozycji znalazła się Gazeta Wyborcza, na trzeciej – Rzeczpospolita.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotórcze media
Zdecydowanym zwycięzcą czerwcowego rankingu został tygodnik Wprost z liczbą 3581 cytowań.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotórcze tytuły prasowe
Liderem wśród tytułów prasowych został tygodnik Wprost, na drugim miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza, a na trzecim - Rzeczpospolita
Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął – co nie dziwi w kontekście ogólnych wyników – Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki
Wśród tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął magazyn Wprost. Na drugiej pozycji uplasował się Newsweek.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotórcze miesięczniki
Najczęściej cytowanym miesięcznikiem w czerwcu był Forbes. Drugie miejsce należało do Perspektyw.
Telewizja
W kategorii stacje telewizyjne, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne
Wśród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.
Radio
Spośród rozgłośni radiowych, podobnie jak w poprzednich miesiącach, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
W kategorii "stacje radiowe" zwycięzcą pozostaje RMF FM przed Radiem ZET.
Portale internetowe
Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano wprost.pl przed tvn24.pl.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Wśród portali internetowych nastąpiła zmiana lidera. Onet.pl spadł na miejsce piąte, a na pierwszej pozycji znalazł się wprost.pl
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotórcze media biznesowe
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu z dużą przewagą nad zajmującym drugie miejsce miesięcznikiem Forbes.
Media regionalne
Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
Polska Gazeta Wrocławska, Dziennik Polski i Polska Gazeta Krakowska były w czerwcu trójką najczęściej cytowanych mediów regionalnych
Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 3 993 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 012 razy (2760 razy w prasie, 652 w telewizji i 600 w radio). Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.
![Najczęściej cytowane media IX 2024. Gazeta Wyborcza liderem [© Freepik] Najczęściej cytowane media IX 2024. Gazeta Wyborcza liderem](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/monitoring-mediow/Najczesciej-cytowane-media-IX-2024-Gazeta-Wyborcza-liderem-262781-150x100crop.jpg)
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)