Symfonia dla firm budowlanych
2005-10-07 01:17
Przeczytaj także: Budownictwo: brakuje fachowców
Połączenie funkcjonalności obu programów ma pozwolić na stworzenie wspólnej bazy materiałów w systemie kosztorysowym i magazynowym. Ponadto, ma umożliwić planowanie kosztów przedsięwzięcia budowlanego w oparciu o rzeczywiste ceny zakupu materiałów i automatyczne tworzenie zamówień.„Sage Symfonia poszerza swoją ofertę i tworzy aplikację dedykowaną konkretnej branży. Jest to jeden z elementów strategii rozwoju naszych aplikacji, które adresowane są do firm z sektora MSP. Obserwujemy, że firmy chętnie korzystają z rozwiązań sprofilowanych pod kątem ich specyfiki działania. Z myślą o potrzebach klientów z branży budowlanej SYMFONIA została zintegrowana z systemem do kosztorysowania WINBUD umożliwiając łączne wdrożenie oprogramowania wspomagającego m.in. sprzedaż i gospodarkę magazynową, finanse i księgowość, kadry i płace oraz ewidencjonowanie środków trwałych” – mówi Katarzyna Wosik, dyrektor handlowy Sage Symfonia.
oprac. : Stefan Czerniecki / eGospodarka.pl