Megapanel: serwisy tematyczne V 2014
2014-08-05 09:45
Przeczytaj także: Megapanel V 2014
Sport
Pierwsze miejsce, podobnie jak w kwietniu, zajęła Grupa Onet-RASP z zasięgiem 23,7%. Na drugiej pozycji utrzymała się Grupa Wirtualna Polska, a na trzeciej Grupa Gazeta.pl.
Do miejsca 7 bez zmian. Na 7 portal 90minut.pl, który zamienił się miejscem z livesports.pl (8). Drhtv.com.pl spadł z miejsca 9 na 14, kfd.pl z 10 na 18.
Ranking opuściły: livemecz.com, mecz.info oraz futbolhd.pl, debiutowały: redbull.com (15), Grupa Sportlive – mecze 24.pl (16) i Grupa Goal.pl (19).
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, SPORT, V 2014
Styl życia
Grupa Wirtualna Polska pozostaje liderem w kategorii „Styl życia”. Grupa Onet-RASP nadal na miejscu drugim, trzecią pozycję utrzymała Grupa Gazeta.pl.
Znanylekarz.pl spadł z miejsca 11 na 14, zmiksowani.pl z 12 na 18, Grupa Papilot.pl awansowała z 19 na 12.
W zestawieniu pojawiło się kilka nowości: grupa Burda Media Polska (8), dlastudenta.pl (15) oraz allani.pl (19), natomiast zniknęły z niego: Grupa G+J Polska, kuchnialidla.pl i wielkiezarcie.com.
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, STYL ŻYCIA, V 2014
Turystyka
Podium w kategorii „Turystyka” nie zmieniło się. Nadal na pierwszym miejscu znajduje się Grupa Onet-RASP, na drugim Grupa Wirtualna Polska, a na trzecim rozkład-pkp.pl.
Z zestawienia wypadły: Grupa Meteor24.pl, fly4free.pl i biletyregionalne.pl, debiutowały: groupon.pl-travel (9), travelplanet.pl (19) oraz skyscanner.pl (20).
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, TURYSTYKA, V 2014
Wyszukiwarki i katalogi
Pierwsze miejsce w kategorii “Wyszukiwarki i katalogi” w dalszym ciągu zajmuje Grupa Google z zasięgiem 92,2%. Ask.com utrzymał miejsce drugie, szukaj.com –trzecie.
Ranking opuściły: inspsearch.com i localmoxie.pl, pojawiły się: yandex.ru (14) oraz search.globososo.com (15).
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, WYSZUKIWARKI I KATALOGI, V 2014
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)