Facebook w Polsce VII 2014
2014-08-12 13:31
Przeczytaj także: Facebook w Polsce V 2014
Na Facebooku w lipcu ranczo, steki i cuda na kiju
Które profile poradziły sobie w lipcu najlepiej? Gdańska agencja Jamel Interactive podbiła kategorię "Agencje interaktywne i e−PR", awansując w zestawieniu pod względem "liczby osób, które o tym mówią" o 124 pozycje. W tym samym zestawieniu, ale w kategorii "E−commerce" wyróżnił się natomiast fanpage inVIPTUS, który po skoku o 122 pozycje, wylądował na piątym miejscu. W lipcu dużo mówiło się również o multitap barze Cuda na Kiju, który w zestawieniu "liczby osób, które o tym mówią", w kategorii Kluby znalazł się na 2. miejscu po awansie o 73 pozycje.
Wśród banków na wyróżnienie zasługuje strona "Miliony spełnionych marzeń" powstała na 20−lecie istnienia Kasy Stefczyka, która odnotowała w ubiegłym miesiącu 149% zaangażowanych użytkowników. Skutecznością w angażowaniu użytkowników wykazał się w lipcu także profil Jeff’s, który zajął 7. miejsce wśród najbardziej angażujących restauracji, przesuwając się o 83 miejsca. Podobnie spektakularny awans odnotował profil serialu Ranczo, który po skoku o 62 miejsca dotarł na 4. pozycję w zestawieniu najbardziej angażujących programów telewizyjnych.
fot. mat. prasowe
Ranking wg interaktywności
Ranking wg interaktywności wygrywa 3maj Fason Club
Emocje sportowe w lipcu w Fanpage Trends
Trudno przegapić efektowny skok Górnika Zabrze, który awansował w zestawieniu najbardziej angażujących marek aż o 260 pozycji, osiągając 100% zaangażowania fanów. Tak oszałamiający wynik nie jest jednak zasługą samego Górnika, ale grającego w kadrze świeżo upieczonych mistrzów świata Łukasza Podolskiego, który w swoim wpisie otagował profil Górnika. Swoim własnym działaniom na boisku sukcesy na Facebooku może za to zdecydowanie przypisać Legia Warszawa, która tylko w dniu przebojowej wygranej z drużyną Celticu zyskała ponad 2 tys. fanów. W skali całego miesiąca po awansie o 6 i 21 pozycji Legia zajmuje drugie miejsca w zestawieniu najbardziej angażujących marek oraz w rankingu pod względem Interactivity Index. Gratulujemy!
fot. mat. prasowe
Ludzie - liczba fanów i jej zmiana
Niekwestionowaną królową lipca była Ewa Chodakowska, która świeciła triumfy w praktycznie wszystkich zestawieniach, oddając jedynie pole Kamilowi Bednarkowi, pod względem liczby fanów.
![Social marketing: Facebook zmusza biznes do wysiłku [© Sergey Nivens - Fotolia.com] Social marketing: Facebook zmusza biznes do wysiłku](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Facebook/Social-marketing-Facebook-zmusza-biznes-do-wysilku-137842-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)