Interaktywna prezentacja Volvo
2003-03-04 10:27
Prezentacje multimedialne i serwisy www są integralną częścią działalności e-marketingowej K2 Internet. Wykonana przez agencję interaktywno-multimedialna prezentacja nowego samochodu Volvo XC90 jest wysokiej jakości produktem informacyjno - wizerunkowym.
Przeczytaj także: Zmiany w modelach Volvo: S80, V70 i XC70
Pierwszy efekt pracy agencji K2 dla marki Volvo, można obejrzeć pod adresem: Interaktywne i multimedialne Volvo XC90 to świadome zamierzenie dostarczenia informacji o modelu, w możliwie wciągający i budując wizerunek sposób. Serwis jest stosunkowo ciężki, ale grupa docelowa to posiadacze najlepszego sprzętu, w tym również łączy do internetu.Ten serwis to wyraźny przejaw procesu coraz częstszego przenikania multimediów i internetu. Właściwie serwis jest prezentacją multimedialną, bo od razu został zaprojektowany jako interaktywna, multimedialna prezentacja modelu w formie strony i prezentacji na krążku CD w kształcie samochodu. W niedalekiej przyszłości, w miarę upowszechniania się sztywnych łączy, produktowe strony www będą w pełni multimedialne, a multimedia interaktywne.
Celem prezentacji jest przedstawienie nowego modelu Volvo XC90, który poszerza gamę samochodów tej marki o pojazdy typu SUV (Sport Utlility Vehicle). Prezentacja ma charakter informacyjno - wizerunkowy – z jednej strony szczegółowo przedstawia wszystkie funkcje i zalety samochodu, z drugiej posługuje się wysokiej jakości materiałem audiowizualnym działającym przede wszystkim w warstwie emocjonalnej.
Większość funkcji oferowanych w nowym Volvo XC90 zostało przedstawionych z wykorzystaniem krótkich multimedialnych prezentacji. Użytkownik może na własne uszy sprawdzić działanie przestrzennego systemu Dolby ProLogic i dowiedzieć się, jak działają systemy czynnego i biernego bezpieczeństwa.
W prezentacji zamieszczono także informacje techniczne, cennik oraz dla użytkowników posiadających dostęp do internetu, usługę kontaktu z dealerem Volvo (system Call Me Back dostarczony przez firmę Call Center Poland).
Przeczytaj także:
K2 dla motoryzacji
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl