Oferta pre-paid od Virgin Mobile: CHCĘ WSZYSTKO
2014-08-19 12:59
![Oferta pre-paid od Virgin Mobile: CHCĘ WSZYSTKO [© slasnyi - Fotolia.com] Oferta pre-paid od Virgin Mobile: CHCĘ WSZYSTKO](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Chce-wszystko/Oferta-pre-paid-od-Virgin-Mobile-CHCE-WSZYSTKO-141922-200x133crop.jpg)
Oferta pre-paid od Virgin Mobile: CHCĘ WSZYSTKO © slasnyi - Fotolia.com
Przeczytaj także: Virgin Mobile - więcej w ofercie CHCĘ WSZYSTKO
Możliwość korzystania z szybkiego internetu w jakości LTE, nielimitowane sms-y do wszystkich sieci, swoboda rozmów i bezpłatny dostęp do najpopularniejszych aplikacji – to wyróżniki oferty przygotowanej przez Virgin Mobile dla swoich Klientów. Dwie proste oferty, dwa pakiety dostosowane do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej.Nowa oferta Virgin Mobile składa się z dwóch opcji i jednej dodatkowej skierowanej bezpośrednio do użytkowników przenoszących swój numer z innej sieci. Pakiet za 29 zł to 1 GB internetu w jakości LTE, darmowe smsy do wszystkich sieci i 100 darmowych minut do wykorzystania na rozmowy z dowolnym operatorem. Pakiet 59 zł to 2 GB internetu w jakości LTE oraz nielimitowane smsy i rozmowy telefoniczne do wszystkich sieci. Dla Klientów przenoszących swój numer z innej sieci operator przygotował specjalną, promocyjną ofertę – 49 zł za 2 GB internetu LTE oraz nielimitowane smsy i rozmowy telefoniczne. Niezależnie od wybranej opcji, wszyscy klienci mają darmowy dostęp do popularnych aplikacji internetowych, takich jak Facebook i Facebook Messenger, Gadu Gadu oraz Ask.fm.
fot. slasnyi - Fotolia.com
Oferta pre-paid od Virgin Mobile: CHCĘ WSZYSTKO
W ramach tej propozycji do wyboru będą dwie opcje: pakiet zawierający 1 GB internetu LTE, darmowe SMS-y oraz 100 darmowych minut do wszystkich sieci za 29 zł, lub pakiet zawierający 2 GB internetu LTE, nielimitowane SMS-y i rozmowy do wszystkich operatorów za 59 zł.
- Nasza nowa oferta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowania młodych ludzi i jest dostosowana do ich oczekiwań. Mówimy ich językiem. Dlatego oferta Virgin Mobile jest prosta, nowoczesna i zintegrowana – dodaje Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu, Virgin Mobile Polska.
Wraz z wprowadzeniem nowych taryf, operator przygotował rozbudowane działania online, kampanię reklamową offline (obejmującą takie nośniki jak outdoor, prasa, TV, Radio) oraz niestandardowe działania skierowane do młodych. Od września w wybranych szkołach średnich, akademikach i na uczelniach wyższych będą dostępne startery Virgin Mobile.
Klienci mogą także liczyć na promocje i akcje specjalne. Użytkownicy Klubu Virgin Mobile dostają liczne zniżki i benefity zarówno na usługi operatora, jak i ubrania, dodatki, akcesoria w firmach partnerskich.
![Nowy operator komórkowy. Czy Virgin Mobile zatrzęsie rynkiem? [© Andres Rodriguez - Fotolia.com] Nowy operator komórkowy. Czy Virgin Mobile zatrzęsie rynkiem?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Virgin-Mobile/Nowy-operator-komorkowy-Czy-Virgin-Mobile-zatrzesie-rynkiem-102250-150x100crop.jpg)
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)