VoIP w Crowley
2005-10-12 00:02
Crowley Data Poland zakończył wdrażanie platformy rozwiązań głosowych (VoIP). Dzięki niej oferowane przez operatora rozwiązania mają umożliwić prowadzenie rozmów ze zwykłego aparatu telefonicznego, komputera wyposażonego w zestaw "słuchawka + mikrofon" lub telefonu IP.
Przeczytaj także: VoIP ze zwykłego telefonu
Wdrożenie platformy VoIP umożliwiło Crowley zaproponowanie nowej, elastycznej oferty dla biznesu – zarówno dla firm z sektora MŚP, jak i dużych przedsiębiorstw. Nowe taryfy pozwolą firmom, których rachunki są wyższe niż 1500 złotych, obniżyć koszty połączeń międzystrefowych o 25% oraz międzynarodowych o 20%. Ponadto, abonenci będą mogli wykonywać połączenia do sieci komórkowej za 78 groszy, a do sieci lokalnych za 10 groszy.- "Należy zwrócić uwagę, iż opóźnienia w transmisji głosu lub wręcz utrata łączności pomiędzy rozmówcami należą do głównych minusów dotychczas oferowanych na rynku aplikacji. Dzięki nowej platformie, Crowley może zapewnić profesjonalną telefonię głosową, charakteryzującą się konkurencyjnymi stawkami za połączenia bez kompromisu na rzecz jakości" – mówi Piotr Wieczorkiewicz, wiceprezes Crowley Data Poland.
Wykorzystując nową platformę Crowley wprowadził hierarchizację ruchu generowanego w sieci i wydzielił kanały dedykowane VoIP. Dzięki temu operator zapewnia swym abonentom sprawny transfer głosu i danych poprzez sieć internetową.
Przeczytaj także:
Dlaczego warto pokochać VoIP?
oprac. : Stefan Czerniecki / eGospodarka.pl