Mobilny Manager w mSymfonii
2005-10-14 00:09
Na rynku pojawiła się nowa wersja programu mSymfonia. Wersja 2.10 została rozbudowana m.in. o moduł "Mobilny Manager" - aplikację zarządczą umożliwiającą dostęp do raportów całej firmy dotyczących sprzedaży, zamówień i zestawień notatek z wizyt.
Przeczytaj także: Symfonia dla firm budowlanych
Nowością mSymfonii 2.10 jest zastosowanie komunikatora, który pozwala na wysyłanie wiadomości do pojedynczych pracowników lub do grup pracowników mobilnych, a także przekazywanie notatek do użytkowników z dowolnego komputera w lokalnej sieci firmowej.- „Od tej chwili będzie można poinformować pracownika w terenie np. o przeniesieniu spotkania z klientem, lub nowej promocji. mSymfonia została wzbogacona o możliwość naliczania rabatów domyślnych dla poszczególnych klientów. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik mSymfonii w trakcie zamówienia będzie widział sugerowane przez system ceny dla danego kontrahenta, po uwzględnieniu rabatu indywidualnego zaimportowanego z programu Symfonia Handel Premium” - mówi Marcin Żelazny z Sage Symfonia.
Dodatkowo, aplikacja ma pozwalać przedstawicielowi na drukowanie potwierdzenia zamówienia bezpośrednio z komputera kieszonkowego - również z wykorzystaniem przenośnych drukarek. Nowy mechanizm synchronizacji danych pomiędzy komputerem kieszonkowym a bazą danych w centrali, pozwala na bieżąco śledzić przebieg procesu oraz rodzaj wysyłanych danych. Optymalizacja procesu synchronizacji pozwala na znaczne ograniczenie przesyłanych ilości danych, czyli optymalizację ich transmisji.
Przeczytaj także:
Sage: System Symfonia 2014
oprac. : Stefan Czerniecki / eGospodarka.pl