Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?
2014-09-04 00:55
W weekendy i w święta uzyskanie pomocy telefonicznej jest wyzwaniem © Gajus - Fotolia.com
Przeczytaj także: Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu
Jednak wieczorami, w weekendy i w święta uzyskanie pomocy staje się dużym wyzwaniem. Czasem wręcz niemożliwym do zrealizowania. W małych firmach telefon najczęściej w ogóle nie odpowiada. Jest wyłączony lub po prostu nikt go nie odbiera. A ja się wkurzam. Rozumiem, że mogłam nie trafić w godziny pracy, ale chciałabym przynajmniej dowiedzieć się, co mogę zrobić w danej chwili!Czy małe firmy w tym przypadku powinny wziąć przykład z tych dużych i ustawić automatyczną informację dla tych, którzy dzwonią wtedy, gdy nikt nie może odebrać? Częściowo na pewno. Fajna zapowiedź, dająca poczucie, że ktoś chce o mnie zadbać mimo niedostępności – jest bezcenna. I na pewno wywrze lepsze wrażenie niż brak odpowiedzi lub wyłączony telefon. Jednak skąd wziąć konkretne pomysły? Które firmy robią to dobrze?
Postanowiłam sprawdzić, co czeka na mnie po drugiej stronie słuchawki w niedzielny wieczór. Wiadomo, nie spodziewałam się możliwości bezpośredniego kontaktu tam, gdzie problemy nie są sprawą życia i śmierci, ale chciałam po prostu się dodzwonić i wiedzieć, co robić dalej ze swoim kłopotem.
“Witamy na infolinii dla klientów firmy Lidl, ale obecnie wszystkie linie są zamknięte. Infolinia jest czynna od godziny 8 do godziny 19 od poniedziałku do piątku oraz od godziny 9 do godziny 17 w soboty. Mogą się Państwo skontaktować się z nami również poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie internetowej www.lidl.pl/kontakt. Dziękujemy za Państwa zgłoszenie.”
No cóż. Nie załatwię swojej sprawy, ale wiem już kiedy dokładnie mogę zadzwonić ponownie. Zabrakło mi jednak informacji, czy zgłoszenie się poprzez wskazany formularz przyspieszy rozwiązanie mojego problemu.
fot. Gajus - Fotolia.com
W weekendy i w święta uzyskanie pomocy telefonicznej jest wyzwaniem
“Witamy w sklepie internetowym answear.com. Informujemy, że obsługa sklepu jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. W pozostałych dniach zapraszamy do kontaktu mailowego lub za pośrednictwem formularza na naszej stronie internetowej. Na wszystkie zgłoszenia odpowiemy w najbliższym dniu roboczym.”
Po tej zapowiedzi poczułam się podobnie, jak w powyższej sytuacji. Z tym, że dostałam jasny komunikat, kiedy moje zgłoszenie zostanie rozpatrzone.
“Witamy w Orange. Jeżeli kontaktujesz się w sprawie roamingu wybierz 1. W innej sprawie wybierz 2.”
Ten komunikat na początku totalnie zbił mnie z tropu. O co chodzi?! Po chwili uświadomiłam sobie, że są wakacje i faktycznie, roaming to na pewno jeden z gorących tematów na infolinii. Pomimo dziwnego pierwszego wrażenia – duży plus dla Orange, robią to dobrze!
oprac. : Magda Tomaszewska / 5pillows
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)