Contact Supervisor dla agencji reklamowych
2003-03-05 00:13
Adv.pl wprowadza na rynek nowy produkt, skierowany do agencji reklamowych, platformę Contact Supervisor. Jej zadaniem jest optymalizacja kosztów związanych z procesem obsługi klienta.
Przeczytaj także: Mastercook w sieci
Aplikacja umożliwia monitoring wykonania poszczególnych etapów zlecenia. Daje możliwość ich weryfikacji i skomentowania, zarówno od strony Klienta jak i samej agencji. Ułatwia wgląd do informacji na temat określonego partnera, jak również komunikację z nim za pośrednictwem Internetu. Funkcjonalność systemu zapewnia m.in. zarządzanie uprawnieniami użytkowników oraz odtwarzanie historii kontaktów z klientem."Konkurencja wymusza na organizacjach nowe postrzeganie wewnętrznego oraz zewnętrznego procesu przepływu informacji. Obecnie, nie tylko zwykły notes, ale i podstawowe narzędzia programistyczne nie są w stanie zapewnić odpowiedniego usystematyzowania danych, jakie gromadzą agencje reklamowe. Zrodziła się potrzeba wprowadzenia nowego, personalizowanego rozwiązania - systemów zapewniających obsługę indywidualnych cyklów współpracy z klientem i realizacji zamówienia." - mówi Rafał Dziedzic, prezes Adv.pl.
Cechą rozwiązania jest przede wszystkim prostota obsługi. Zarządzanie platformą Contact Supervisor odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej.
Przeczytaj także:
Adv.pl dla BRE Banku Hipotecznego
oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net