Plush na Kartę – nowa marka dla młodych
2014-09-08 16:50
Przeczytaj także: Plus odświeża ofertę Plush Mix
Doładowania i ważność konta:
fot. mat. prasowe
Kwota doładowania a ważność konta
Każdy chętny może skorzystać z nowej oferty „Plush na Kartę”, wystarczy tylko:
- przenieść swój numer do „Plush na Kartę” i zyskać aż 240 zł (przy pierwszych 12 doładowaniach za minimum 30 zł jest bonus aż 20 zł dodatkowo extra),
- za pomocą kodu „*147*19#słuchawka” zmienić obecną taryfę na „Plush na Kartę bez limitu”.
Plushak
Platforma komunikacji „Plush na Kartę” opiera się na postaci Brand Hero tzw. Plushaku, czyli pluszowym misiu, który, jak większość młodej grupy docelowej, nie do końca przejmuje się konsekwencjami swoich działań. Jest królem życia i urodzonym hedonistą, ma mnóstwo przyjaciół, skacze ze sceny, jeździ na longboardzie, potrafi nieźle rymować, przepada za pizzą na puszystym cieście, a jego dewizą jest „przyjemność bez konsekwencji”.
Plush atakował billboardy i Facebooka
Nadejście Plusha poprzedziły intensywne działania teaserowe. Rozpoczęły je zmiany na billboardach Plusa, na których nieznani sprawcy domalowywali sprayem wielką, czarną literę H przy nazwie Plus. Kolejnym krokiem był atak hakerski na stronę internetową operatora, na której również przy nazwie sieci pojawiło się wielkie domalowane H. Co więcej, profil na Facebooku sprawiał wrażenie całkowicie przejętego przez obce osoby. Dopełnieniem akcji były zhakowane w miniony weekend spoty reklamowe Plusa w telewizji.
1 2
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)