Konsumenci wybrali najlepsze apteki internetowe
2014-10-02 12:46
Konsumenci wybrali najlepsze apteki internetowe © mimon - Fotolia.com
Dla klientów aptek internetowych najważniejszą kwestią są standardy obsługi oraz wysoka jakość dostaw. E-konsumenci cenią sobie również sprawną realizację zamówień i bezproblemowy kontakt. Czy funkcjonujący na polskim rynku przedsiębiorcy sprostują tym wymaganiom? Przyjrzał się temu serwis Opineo.pl.
Przeczytaj także: Zgoda na sprzedaż leków w Internecie
Analiza opinii konsumenckich na temat e-aptek pokazuje, że cieszą nas niższe ceny, solidne zaopatrzenie i poufność zakupów. Martwią — problemy związane z przesyłką i komunikacją.— Zbyt często klienci aptek internetowych narzekają na brak komunikacji i utrudniony kontakt ze strony farmaceutów. W swoich komentarzach skarżą się, że do apteki nie można się dodzwonić, nikt nie odpowiada na maile, nie ma też opcji śledzenia zamówienia — mówi Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo.pl. — Mimo że apteki zobligowane są do precyzyjnego pakowania produktów przeznaczonych do wysyłki, to niektórym z nich klienci wytykają w tym zakresie niedbałość. Innym przewinieniem, na jakie zwracają uwagę konsumenci, jest wysyłanie do nich produktów z kończącą się datą ważności — wylicza Paweł Kucharzak.
Apteki internetowe mają jednak swoje zalety, a najważniejszą z nich są ceny. Kupując przez Internet dermokosmetyki lub środki OTC (czyli leki dostępne bez recepty), można sporo zaoszczędzić. Konsumenci chwalą bogaty asortyment aptek internetowych oraz możliwość zamawiania farmaceutyków bez wychodzenia z domu. Zwłaszcza, jeśli zależy im na poufności. Co ważne, klienci, którzy mają dobre doświadczenia z daną apteką, wracają do niej na kolejne zakupy i polecają ją w swoich opiniach:
Sklep godny uwagi. Bardzo dobrze zaopatrzony. Konkurencyjne ceny. Dlatego często robię tu zakupy. Gorąco polecam (Dorota, lipiec 2014)*
Szybka dostawa, świetne produkty, będę stałą klientką (Justyna, czerwiec 2014)*
Najlepiej oceniane
Na podstawie opinii potransakcyjnych z ostatnich dwunastu miesięcy Opineo.pl sporządziło ranking aptek internetowych. Wystawiając opinię, konsumenci oceniali następujące parametry:
- szybkość realizacji zamówienia,
- poziom obsługi klienta,
- jakość zapakowania przesyłki
- oraz deklarowali, czy poleciliby e-aptekę swoim znajomym.
Tak powstało zestawienie 32 najlepiej ocenianych i polecanych przez konsumentów aptek internetowych:
fot. mat. prasowe
Przeczytaj także:
Internetowa sprzedaż leków uregulowana
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
sprzedaż leków, leki, apteki, apteki internetowe, apteka online, badania internautów
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)