Virgin Mobile - więcej w ofercie CHCĘ WSZYSTKO
2014-10-01 17:24
Virgin Mobile daje więcej w ofercie CHCĘ WSZYSTKO © determined - Fotolia.com
Przeczytaj także: Oferta pre-paid od Virgin Mobile: CHCĘ WSZYSTKO
Operator powiększa pakiety danych internetowych – nawet do 10 GB. 19 PLN, 29 PLN i 59 PLN to ceny zmodyfikowanych pakietów dostępnych w ramach oferty Virgin Mobile. Dodatkowo kupując starter Klienci mogą także nabyć nowoczesne smartfony w korzystnych cenach.Słuchamy naszych Klientów i reagujemy na ich potrzeby. Wiemy, że cena jest jednym z ważniejszych kryteriów przy wyborze oferty. Jednak równie ważny jest pakiet oferowanych usług. Właśnie dlatego oddajemy naszym Klientom ulepszone pakiety, z powiększonym dostępem danych internetowych i obniżoną ceną. Dodatkowo wprowadziliśmy coś, czego u nas jeszcze nie było – możliwość zakupu aparatu telefonu – mówi Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.
Zmieniona oferta daje użytkownikom możliwość korzystania z szybkiego internetu w jakości LTE (w znacznie powiększonych pakietach danych), nielimitowane sms-y do wszystkich sieci, a także zwiększony pakiet bezpłatnych minut. Niezależnie od wybranego pakietu wszyscy klienci mają w dalszym ciągu darmowy dostęp do popularnych aplikacji internetowych, takich jak Facebook i Facebook Messenger, Gadu Gadu, Ask.fm.
fot. determined - Fotolia.com
Virgin Mobile daje więcej w ofercie CHCĘ WSZYSTKO
Pakiety w ramach oferty „CHCĘ WSZYSTKO”:
- 7 PLN – 250 MB Internetu, 20 minut do wszystkich sieci, 100 smsów do wszystkich sieci
- 19 PLN – 2 GB Internetu, 100 minut do wszystkich sieci, nielimitowane smsy
- 29 PLN – 4 GB Internetu, 300 minut do wszystkich sieci, nielimitowane smsy
- 59 PLN – 10 GB Internetu, nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich sieci
Największą zmianą wprowadzoną do oferty jest nowy pakiet za 19 PLN. Daje on możliwość nieograniczonego smsowania i swobodnego korzystania z internetu. Zwiększyliśmy też znacznie pakiety danych internetowych. Wiemy, że obecnie internet i portale społecznościowe to podstawa komunikacji naszych Klientów, czyli młodych ludzi w wieku 15-24 lata. Dlatego chcemy, aby nasza oferta była ich pierwszym wyborem – dodaje Marcin Wieczorkwski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)