eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetMegapanel: serwisy tematyczne VIII 2014

Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2014

2014-10-20 12:55

Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2014

Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2014 ©  Spectral-Design - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (21)

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2014 roku.

Przeczytaj także: Megapanel VII 2014

Biznes, prawo i finanse


W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Onet-RASP z zasięgiem 23,3%. Na drugim nadal Grupa Wirtualna Polska (zasięg: 22,5%), z kolei Grupa Money.pl utrzymała trzecią pozycję (12,8%).

Zestawienie opuściły: alfakredyt.pl, Grupa eBroker oraz centrumdluznika.pl, z kolei pojawiły się w nim: zaimo.pl (16), hstpnetwork.com (17) i alibaba.com (19).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BIZNES, PRAWO I FINANSE VIII 2014

Grupa Onet-RASP z zasięgiem 23,3% nadal zajmuje pozycję lidera


Budownictwo i nieruchomości


W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG przed Grupą Murator-Time. Grupa Polskapresse-Media Regionalne wróciła na miejsce trzecie, wyprzedzając Grupę Gazeta.pl.

Na miejsce 8 z 11 awansowały nieruchomosci-online.pl, Grupa Onet-RASP spadła z 9 na 12. Z zestawienia wypadły: skyscrapercity.com oraz home-you.com, zadebiutowały w nim: Grupa infor (19) i extradom.pl (20).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI, VIII 2014.

Grupa Allegro-GG zajmuje pierwsze miejsce w kategorii "Budownictwo i nieruchomości"


E-Commerce


W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce, podobnie jak przed miesiącem, zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 58,4%. Na drugim miejscu nadal Grupa Ceneo.pl, z kolei na trzecie z czwartego awansował groupon.pl. Grupa Onet-Rasp spadła na miejsce piąte.

Grupa Empik Media Fashion wspięła się na pozycję 6 z 8, merlin.pl z 17 na 12, Grupa Nokaut.pl spadła z 7 na 9, a twenga.pl z 11 na 17.

W rankingu pojawiło się brw.com.pl (19), wypadł z niego decathlon.pl.

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, E-COMMERCE, VIII 2014

W kategorii "E-commerce" w dalszym ciągu zwycięża Grupa Allegro-GG z zasięgiem 58,4%


Edukacja


W kategorii “Edukacja” pozycję lidera utrzymała wikipedia.org z zasięgiem 39,6%, drugą Grupa Google (23,5%), natomiast trzecią – Grupa Onet-RASP (5,8%).

Szkolnictwo.pl awansowało z pozycji 9 na 6, Grupa Wirtualna Polska spadła z 7 na 9.

Zestawienie opuściły: Grupa Allegro-GG-megaslownik.pl, ang.pl oraz glosbe.com, pojawiły się w nim: krzyzowka.net(18), synonim.net (19) i pons.com (20).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, EDUKACJA, VIII 2014.

wikipedia.org z zasięgiem 39,6% utrzymała pozycję lidera przed Grupą Google.

 

1 2 ... 5

następna

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: