Najczęściej cytowane media IX 2014
2014-10-24 13:54
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania IX 2014
Radio
Spośród rozgłośni radiowych, inaczej niż miesiąc wcześniej, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM. TOK FM spadł na pozycję drugą.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
Portale internetowe
Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano tvn24.pl, natomiast na drugim – onet.pl.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu przed miesięcznikiem Forbes i portalem money.pl.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotórcze media biznesowe
Media regionalne
Dziennik Polski był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 5 326 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 lipca 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5 400 razy (3256 razy w prasie, 1127 w telewizji i 1017 w radio).
Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).
Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów,
UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.
1 2
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)