eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaNajczęściej cytowane media IX 2014

Najczęściej cytowane media IX 2014

2014-10-24 13:54

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania IX 2014


Radio


Spośród rozgłośni radiowych, inaczej niż miesiąc wcześniej, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM. TOK FM spadł na pozycję drugą.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Wśród stacji radiowych tytuł lidera należy do RMF FM, który prześcignął TOK FM


Portale internetowe


Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano tvn24.pl, natomiast na drugim – onet.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

We wrześniu zwycięzcą wśród portali internetowych został tvn24.pl przed onet.pl


Media ekonomiczne


Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu przed miesięcznikiem Forbes i portalem money.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze media biznesowe

Puls Biznesu wygrywa przed miesięcznikiem Forbes w zestawieniu mediów biznesowych


Media regionalne


Dziennik Polski był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Dziennik Polski był we wrześniu najczęściej cytowanym medium regionalnym


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 5 326 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 lipca 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5 400 razy (3256 razy w prasie, 1127 w telewizji i 1017 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów,

UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: