eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacjaPlus dla Firm: oszczędzaj ze smartFIRMA

Plus dla Firm: oszczędzaj ze smartFIRMA

2014-10-28 16:28

Plus dla Firm: oszczędzaj ze smartFIRMA

smartFIRMA © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (4)

Plus wprowadził nową ofertę dla biznesu – program smartFIRMA umożliwia łączenie telefonii komórkowej, Internetu LTE oraz telefonii stacjonarnej. Celem takiego rozwiązania jest obniżenie rachunków – na cztery z pięciu możliwych do wyboru produktów klient otrzymuje rabaty. Ofertę uatrakcyjniają rozwiązania PlusBanku i liczne dodatkowe usługi wspierające biznes.

Przeczytaj także: W Plusie sześć miesięcy za darmo

Już od dziewięciu miesięcy klienci indywidualni mogą w ramach programu smartDOM łączyć produkty Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku, obniżając tym samym rachunki. Od 27 października możliwość tę otrzymują także klienci usług oferowanych przez sieć Plus dla biznesu.

fot. mat. prasowe

smartFIRMA

Program smartFIRMA przeznaczony jest dla firm, które - łącząc różne produkty - chcą obniżyć rachunki


W ramach smartFIRMY: można wybrać nawet pięć produktów, przy czym na cztery z nich otrzymuje się rabaty; dwa pierwsze produkty to zawsze telefonia komórkowa i Internet; drugi produkt objęty jest rabatem 50%, trzeci produkt – telefonia stacjonarna – może zostać dokupiona w cenie 1 zł; na dodatkowe karty telefonii komórkowej można otrzymać upusty w wysokości 10 zł i 20 zł. Warto zaznaczyć, że wszystkie zniżki przydzielane są na całą długość umowy.

fot. mat. prasowe

Plus dla firm

W ramach oferty smartFIRMA można wybrać do pięciu produktów


Z oferty smartFIRMA mogą skorzystać: obecni klienci, którzy posiadają produkt (Internet lub telefonię komórkową) z abonamentem minimum 39 zł netto; nowi klienci, którzy zakupią minimum jedną aktywację telefonii komórkowej lub Internet dla firm z abonamentem minimum 39 zł netto (bez sprzętu) lub 49 zł netto (ze sprzętem).

Przykładowy zestaw usług przy wyborze ofert bez sprzętu (podane ceny są cenami netto):

fot. mat. prasowe

Zestaw usług z ofertą bez sprzętu

Zestaw obejmujący telefonię komórkową, Internet i telefonię stacjonarną kosztuje 59,50 zł netto.


Przykładowy zestaw usług przy wyborze ofert ze sprzętem (podane ceny są cenami netto):

fot. mat. prasowe

Zestaw usług w ramach oferty ze sprzętem

Z oferty skorzystać mogą zarówno obecni, jak i nowi klienci


SmartFIRMA obejmuje także inne usługi dla biznesu – bankowość oraz energię elektryczną. Pozwala przenieść firmowy rachunek za prąd do Plusa i oszczędzić nawet 33% na energii w porównaniu do ofert innych sprzedawców. Klient korzystający z energii od Plusa ma zagwarantowaną stałą cenę energii przez cały okres umowy. W ofercie Plusa kilowatogodzina kosztuje 28,5 gr netto przy braku opłaty stałej (handlowej).

Małe firmy mogą też skorzystać z oferty Plusa i PlusBanku. Za każde 500 zł wydane kartą firmową, PlusBank ureguluje za klienta 5% abonamentu w Plusie. W ten sposób można obniżyć abonament aż do 0 zł i to nawet na czterech telefonach. Dodatkowo, jeśli firma przeniesie numer telefonu do Plusa, otrzyma zwrot wpłacanego abonamentu na rachunek w PlusBanku przez 5 miesięcy. Klientom chcącym skorzystać z tych ofert PlusBank oferuje wyjątkowy rachunek dla małych firm – Mikro Biznes z pakietem usług dodatkowych oraz możliwością korzystania z usług biura rachunkowego ifirma.pl przez pierwszy miesiąc za darmo.

Dodatkowe usługi dostępne w ramach oferty Plusa dla firm i programu smartFIRMA to:
  • Ochrona Internetu dla trzech dowolnych urządzeń w firmie z Chmurą 5 GB
  • NaviExpert – nawigacja w telefonie zapewniająca najświeższe dane o sytuacji na drodze.
  • Pakiet IPLA Plus w smartfonie z bezpłatną transmisją danych – 6 kanałów TV, w tym kanały informacyjne.
  • Ubezpieczenie sprzętu – specjalne pakiety obejmujące szybki czas naprawy, a nawet wymianę urządzenia lub nowe urządzenie w przypadku kradzieży.
  • Monitoring Plus – lokalizacja pracowników, raportowanie ich mobilności.
  • Zarządzanie flotą samochodową – monitoring geograficzny i techniczny aut z możliwością analiz statystyk, na podstawie których można optymalizować koszty w firmie.
  • Mobilny zespół – przełączanie połączeń przychodzących pod numer firmy bezpośrednio do pracowników według preferowanych reguł dystrybucji połączeń.
  • Nagrywanie rozmów – prowadzonych na telefonach komórkowych dla firm posiadających call center lub biuro obsługi klienta.
  • Przełączanie rozmów – bez konieczności udziału w połączeniu przychodzącym.
  • Zestaw sekretarsko-dyrektorski – możliwość decydowania, do kogo trafiają konkretne połączenia.
  • Zapowiedzi głosowe

Jeszcze w tym roku wprowadzone zostaną kolejne usługi dla biznesu: Porady prawne, Usługi księgowe oraz Help Desk dla firm.

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: