Kto odwiedza strony religijne?
2014-11-02 00:19
Czy strony religijne cieszą się w Polsce popularnością? © Gajus - Fotolia.com
Przeczytaj także: Tworzenie stron WWW według nowych standardów
Na początku listopada Polacy odwiedzają groby najbliższych. W mediach wiele miejsca poświęca się dyskusjom o sensie życia i śmierci. Pojawiają się wtedy również pytania dotyczące wiary. Analitycy Gemiusa postanowili przeanalizować strony o tematyce religijnej. Które z nich są najbardziej popularne? Kim są internauci zainteresowani treściami związanymi z wiarą? Kiedy serwisy religijne cieszą się największym zainteresowaniem? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć na infografice przygotowanej przez Gemiusa.fot. mat. prasowe
Co dziesiąty internauta odwiedza serwisy religijne?
fot. mat. prasowe
Kim są internauci odwiedzający serwisy religijne?
Serwisy religijne w Polsce odwiedza 53 proc. kobiet i 47 proc. mężczyzn. Największy odsetek wśród odwiedzających strony religijne stanowią osoby w wieku od 15 do 24 lat (25 proc.) oraz od 25 do 34 lat (24 proc.). Osoby w wieku powyżej 55 roku życia stanowią 12 proc. odwiedzających.
fot. mat. prasowe
Miejsce zamieszkania
fot. mat. prasowe
Najpopularniejsze serwisy religijne
Najpopularniejsze serwisy religijne w Polsce to: Deon.pl, Opoka.org.pl, Gosc.pl, Adonai.pl oraz Vismaya-maitreya.pl.
fot. mat. prasowe
Na kiedy przypada największa popularność stron religijnych?
Informacje o badaniu
Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)