Polska infolinia Computer Associates
2005-11-03 01:34
Firmy Computer Associates (CA) oraz FixIT Sp. z o.o. podpisały umowę o współpracy w zakresie świadczenia usług wsparcia technicznego. W ramach zawartego kontraktu FixIT został partnerem serwisowym CA w Polsce.
Przeczytaj także: Ochrona antywirusowa za 39 zł
W połowie października FixIT uruchomił telefoniczną linię pomocy technicznej dla firm korzystających z oprogramowania CA. Kontrakt dotyczy obsługi technicznej produktów: BrightStor ARCserve Backup, eTrust Antivirus, eTrust PestPatrol oraz Desktop DNA Migrator.Nowa infolinia ułatwi firmom uzyskanie wsparcia technicznego w trakcie uruchamiania i korzystania z programów CA. Dzwoniąc na infolinię można uzyskać odpowiedzi na pytania związane z instalacją i konfiguracją aplikacji. Konsultanci FixIT obsługujący infolinię pomagają firmom w szybkim rozwiązywaniu problemów. Pod numerem infolinii można dowiedzieć się też jak maksymalnie wykorzystać wszystkie możliwości programu stosowanie do potrzeb firmy czy też jak postępować w przypadku aktualizacji nowych wersji.
Telefoniczna linia pomocy technicznej dla produktów CA czynna jest od poniedziałku do piątku między 9.00 a 17.00.
oprac. : Stefan Czerniecki / eGospodarka.pl