eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetMegapanel: serwisy tematyczne IX 2014

Megapanel: serwisy tematyczne IX 2014

2014-11-14 14:11

Megapanel: serwisy tematyczne IX 2014

Megapanel: serwisy tematyczne IX 2014 © Photographee.eu - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (21)

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2014 roku.

Przeczytaj także: Megapanel IX 2014

Biznes, prawo i finanse


W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 22,1%, która zastąpiła Grupę Onet-RASP, spychając ją na pozycję drugą (zasięg: 21,7%), z kolei Grupa Money.pl ustąpiła Grupie Infor (13,6%).

Grupa TVN spadła z miejsca 12 na 15, Grupa PTWP awansowała z 13 na 11, natomiast alibaba.com z 19 na 16.

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BIZNES, PRAWO I FINANSE IX 2014

Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 22,1% zajęła pozycję lidera w kategorii "Biznes, prawo i finanse"


Budownictwo i nieruchomości


W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG przed Grupą Murator-Time. Grupa Gazeta.pl zastąpiła na najniższym stopniu podium Grupę Polskapresse-Media Regionalne.

Na miejsce 11 z 8 spadły nieruchomosci-online.pl, Grupa Onet-RASP awansowała z 12 na 9, z kolei trovit.pl z 11 na 8. Z zestawienia wypadł extradom.pl, a pojawiło się adresowo.pl na miejscu 20.

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI, IX 2014.

Grupa Allegro-GG nadal zajmuje pierwsze miejsce w kategorii "Budownictwo i nieruchomości" z zasięgiem 13,1%


E-Commerce


W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce, podobnie jak przed miesiącem, zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 57,7%. Na drugim miejscu nadal Grupa Ceneo.pl, z kolei groupon.pl spadł na pozycję dziewiątą, a jego miejsce na podium zajęła Grupa Empik Media Fashion (awans z miejsca szóstego).

Z miejsca 7 na 5 awansowało zalando.pl, Grupa Domodi.pl z 16 na 13, z kolei bonprix.pl spadł z 10 na 15.

Zestawienie opuściły rossnet.pl i brw.com.pl, pojawiły się w nim agito.pl (19) oraz tchibo.pl (20).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, E-COMMERCE, IX 2014

W kategorii "E-commerce" w dalszym ciągu zwycięża Grupa Allegro-GG z zasięgiem 57,7%


Edukacja


W kategorii “Edukacja” pozycję lidera utrzymała wikipedia.org z zasięgiem 45,2%, drugą Grupa Google (26,2%), natomiast na trzecie z piątego (zamieniając się z Grupą Onet-RASP) wskoczyła Grupa Sciaga.pl (13,5%).

Duży awans – z miejsca 11 na 4 – zanotowało zadane.pl, sjp.pl spadło z 8 na 11, Grupa Wirtualna Polska z 9 na 14, a Grupa Gazeta.pl z 12 na 15.

Zestawienie opuściły: wikiquote.org, ling.pl, translate.pl, krzyzowka.net, synonim.net oraz pons.com. Pojawiły się: bryk.pl (10), klp.pl (12), Grupa Netstel (13), edux.pl (17), opracowania.pl (18) i ang.pl (20).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, EDUKACJA, IX 2014.

wikipedia.org z zasięgiem 45,2% utrzymała pozycję lidera przed Grupą Google.

 

1 2 ... 5

następna

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: