16 porad dla start-upów jak zdobyć nowych klientów
2014-12-08 11:36
Przeczytaj także: Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na landing page? - 6 pomysłów
Promocja na grupach LinkedIn
Przyłącz się do grup na LinkedIn (możesz wstąpić maksymalnie do 50) odnoszących się do Twojej niszy. Kiedy tworzysz artykuły na własną stronę internetową, upewnij się, że posiadasz specjalny plugin, który umożliwia automatyczne dzielenie się treściami na poszczególnych grupach.
Zniżki dla wpływowych użytkowników
Znajdź najbardziej wpływowych użytkowników w Twojej niszy i zaoferuj im znaczne zniżki (lub nawet darmowe konto) w zamian za napisanie recenzji Twojego produktu lub inną formę promocji.
Reklamy
Zamieść banery na kluczowych blogach i stronach internetowych odwiedzanych przez Twoich potencjalnych klientów (w szczególności, jeśli nie znajdują się na nich żadne konkurencyjne reklamy).
Załaduj filmy szkoleniowe na Youtube i Vimeo
Wykorzystaj wideo w strategii marketingowej! Na kanale filmowym możesz umieścić zarówno szkolenia z zakresu wykorzystania produktu, jak również recenzje, opinie klientów itd.
Znajdź gościnnych blogerów
Znajdź ludzi, którzy dostarczają treści dla blogów w Twojej niszy i poproś ich o napisanie artykułu na Twoją stronę internetową. Jeśli dopiero zaczynasz, może wiązać się to z niewielką opłatą, jednak taktyka ta, pozwoli Ci znacznie zwiększyć zasięg komunikacji marketingowej.
Pochwal się treściami PR oraz klientami
Jeśli napisano artykuł o Twoim produkcie (lub posiadasz prestiżowego klienta), pochwal się tym na własnej stronie, umieszczając logotypy w widocznym miejscu. W ten sposób zbudujesz wiarygodność marki.
Pop-upy
Wykorzystaj program typu OptinMonster (lub jakikolwiek inny), aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zachęcić ich do pobrania wersji demo Twojego produktu lub zapisania się do newslettera.
Zniżki dla testerów beta
Sprzedaj początkową wersję produktu po znacznie niższej cenie. Dzięki temu zyskasz pierwszych użytkowników oraz sprawdzisz, czy Twój produkt odpowiada potrzebom rynku.
Jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z biznesem na rynku technologicznym, powyższa lista może okazać się dla Ciebie bardzo przydatna. Zarządzanie rozwojem start-upu to poważne wyzwanie. Upewnij się, że stosujesz tylko te taktyki, które będą w stanie najszybciej dostarczyć Ci nowych klientów!
1 2
oprac. : Grupa TENSE
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)