Marketing treści: budowanie wiarygodności w sieci
2014-12-22 12:21
Przeczytaj także: Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
Testymoniale
Dziel się referencjami i testymonialami pochodzącymi od zadowolonych klientów. Na stronach znanych osobistości często znajdziesz logo firm i mediów, z którymi te osoby współpracowały. Testymonial pochodzący od osoby z Google lub Microsoft, z wystarczająco dobrze brzmiącym tytułem może mieć duży wpływ na sprzedaż produktu na rynku B2B.
Nawiązuj kontakt z wiarygodnymi ludźmi
Kiedy znana osoba podzieli się Twoimi treściami, często możesz liczyć na większą liczbę linków i popularność w mediach społecznościowych. Znajdź ludzi godnych zaufania, sprawdź, o czym mówią i czym się dzielą i stwórz coś bardzo wartościowego, co przypadnie im do gustu. Następnie, upewnij się, że dana osoba dowie się o Twoim dziele i będzie w stanie się nim podzielić z własną publicznością.
Uzyskaj wiarygodność dzięki własnej stronie internetowej
Ludzie często tworzą powiązania między jedną a drugą cechą, co prowadzi do powstania tzw. efektu Halo. Badania wykazują, że atrakcyjni ludzie często otrzymują wyższe wynagrodzenie i są widziani, jako bardziej inteligentni, kiedy w rzeczywistości nie ma między tymi cechami żadnej korelacji. Użytkownicy podchodzą w podobny sposób do stron internetowych. Stworzenie strony, która wygląda podobnie do witryn godnych zaufania jest bardzo ważne.
Zacznij od przeglądania znanych stron i zapożyczenia od nich niektórych elementów designu. Sprawdź też strony o niskiej wiarygodności, aby dowiedzieć się, czego lepiej unikać.
Podsumowanie
Twoje treści musi charakteryzować wysoki poziom wiarygodności. Mniejsze strony i mało znane marki mają w tym zakresie najwięcej do zyskania. Wystarczy zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy i dziennikarze dokonują osądów odnośnie treści internetowych, następnie dobrze rozplanować te czynniki i wykorzystać je w działaniach marketingowych. Z pewnością nie musisz wykorzystywać każdej taktyki wymienionej w tym artykule. Duża ilość linków i popularność treści zawsze będzie jednak wynikała z wysokiego poziomu wiarygodności i autorytetu!
1 2
oprac. : Grupa TENSE
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)