Monitoring mediów: cytowania XI 2014
2014-12-19 12:54
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania X 2014
Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (286). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (162), na trzecim Fakt (77). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (103).
fot. mat. prasowe
Liczba cytowań i informacji na temat dzienników ogólnopolskich
Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska Glos Wielkopolski (35), na drugim Polska Gazeta Kakowska (18), a na trzecim - Echo Dnia (14).
Najwięcej informacji pojawiło się na temat Echa Dnia i Kuriera Porannego (po 10).
fot. mat. prasowe
Liczba cytowań i informacji na temat dzienników regionalnych
Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (169), na drugim Wprost (154), a na trzecim Newsweek Polska (79).
Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka (77).
fot. mat. prasowe
Liczba cytowań i informacji na temat tygodników ogólnopolskich
Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 listopada 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast: Polska The Times), jak i regionalne tytuły gazet z Grupy Polskapresse, o których często pisze się skrótowo (używając wcześniejszej nazwy), np. Głos Wielkopolski (zamiast: Polska Głos Wielkopolski).
Każdy artykuł został przeczytany i sklasyfikowany jako cytowanie bądź informacja.
Suma cytowań i informacji oddaje rzeczywistą liczbę artykułów, w których pojawił się choć raz tytuł badanego medium. Pojawienie się tytułu kilkukrotnie w jednym artykule jest traktowane jako jedna wzmianka.Jako cytowanie zaliczono wszystkie artykuły, które bezpośrednio cytowały i odwoływały się do artykułów umieszczonych w badanych mediach.
1 2
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)