Bezpieczeństwo sieci firmowej z Orange dla Firm
2014-12-19 16:10
Orange pomoże zadbać o bezpieczeństwo sieci firmowej © kentoh - Fotolia.com
Przeczytaj także: Światłowód Pro 2.0 w Orange
Z roku na rok wzrasta liczba zagrożeń sieciowych. Cyberprzestępcy opracowują coraz nowsze i bardziej wymyślne techniki mające na celu kradzież firmowych danych. Nierzadko słabym ogniwem w łańcuchu bezpieczeństwa sieci jest pracownik, którego nieświadome działania skutkują przykrymi dla firmy konsekwencjami.Nowe rozwiązanie w ofercie Orange Polska jest przeznaczone dla użytkowników usług internetowych dla firm - Internetu DSL i Biznes Pakietu. W ramach usługi Bezpieczna Sieć z UTM, otrzymają oni wielofunkcyjne urządzenie Fortinet FortiGate/FortiWiFi-60D, które w standardowej konfiguracji dostępnej w ramach abonamentu zapewnia m.in.:
- ochronę przed włamaniami do sieci (IPS/IDS)
- Antywirus
- Firewall
- antyspam (kontrola poczty przychodzącej)
- filtrację stron WWW (blokowanie niebezpiecznych stron)
Klient nie ponosi opłaty instalacyjnej, a miesięczna opłata abonamentowa wynosi 49,90 zł + VAT przy umowie na 24 miesiące. W przypadku umowy bezterminowej jest to 79,90 zł + VAT.
fot. kentoh - Fotolia.com
Orange pomoże zadbać o bezpieczeństwo sieci firmowej
Istnieje także możliwość konfiguracji na życzenie z aż 21 wariantami, m.in.:
- ochrony przed wyciekiem poufnych informacji
- konfiguracji modemu 3G/4G jako łącza zapasowego
- zaawansowanej konfiguracji sieci bezprzewodowej Wi-Fi
- priorytetyzacji i zarządzania ruchem dla usług aplikacji
Jednorazowy koszt takiej konfiguracji wynosi 100 zł + VAT.
Nad bezpieczeństwem sieci przez całą dobę czuwa zespół inżynierów FortiGuard Labs, który na bieżąco aktualizuje bazę wirusów, złośliwego oprogramowania, szczepionek, sygnatur IPS, etc. Orange dodatkowo zapewnia wsparcie np. przy konfiguracji opcji dodatkowych.
Nowe rozwiązanie jest polecane zwłaszcza firmom z sektora służby zdrowia, bankowości, administracji publicznej, usług i handlu, które muszą szczególnie dbać nie tylko o bezpieczeństwo swoich danych wrażliwych, ale również o dane swoich klientów.
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)