Billing Deutsche Telekom na BEA WebLogic
2005-11-23 01:17
T-Systems wybrało oprogramowanie BEA WebLogic do obsługi obejmującego wiele krajów systemu bilingowego i inkasowania przychodów Deutsche Telekom. Wdrażając BEA WebLogic Server 8.1, usługodawca ma pomóc firmie Deutsche Telekom w procesie opracowywania i integrowania otwartej, zgodnej ze standardami architektury zorientowanej na usługi (SOA) oraz w zarządzaniu nią.
Przeczytaj także: ComputerLand stawia na billingi
Firma T-Systems opracowała platformę bilingowania i inkasowania przychodów, która zbiera dane od regionalnych usługodawców i lokalnych działów firmy. Oferuje dwa produkty do obsługi międzynarodowej działalności: T-VPN i Global Call Center. W środowisku BEA WebLogic Server w Niemczech pracuje już osiem klientów obsługujących min. Wielką Brytanię, Hiszpanię, Francję, Japonię.BEA WebLogic Server 8.1 zbiera wszystkie dane i przekazuje je systemowi bilingowemu, który ocenia je pod kątem istotności. Dane wynikowe w odpowiednim formacie są przekazywane do poszczególnych działów Deutsche Telekom w celu wystawienia faktur. Kluczowym aspektem systemu jest logiczne i techniczne odseparowanie danych o kliencie i danych bilingowych abonenta.
Przeczytaj także:
Magenta Security on Net od Deutsche Telekom zadebiutuje w 2025 roku
oprac. : Stefan Czerniecki / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Billing, Deutsche Telekom, system bilingowy, BEA WebLogic, system billingowy, T-Systems