Wyniki Megapanel IX 2005
2005-11-24 12:07
© fot. mat. prasowe
PBI (Polskie Badania Internetu) oraz firma Gemius opublikowały najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius, mierzącego oglądalność witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Badanie dotyczyło danych za wrzesień 2005 roku.
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel VIII 2005
W rankingu pod względem zasięgu zwyciężył po raz kolejny z rzędu Onet.pl. Jego zasięg wynosił 78,83%. Na kolejnych miejscach uplasowały się: google.pl (73,14%), Wirtualna Polska (69,95%) oraz INTERIA PL (56,60%). Pod względem miesięcznej liczby odsłon znów bezkonkurencyjny był Onet.pl. Portal obejrzano 1 815 620 tys razy. Zaś średni czas pobytu wynosił 5 godzin i 51 minut. Na drugiej pozycji uplasowało się Allegro.pl z 1 443 949 tys odsłon (2 godziny i 30 minut). Trzecia była Wirtualna Polska (879 079 tys. i 3 godziny : 16 minut), czwarte google.pl (835 771 i 2 godziny:41 minut).W rankingu komunikatorów według zasięgu miesięcznego, jak nietrudno się domyślić, najlepsze okazało się Gadu-Gadu. Jego zasięg wyniósł w badanym okresie 46,38%. Komunikator posiadał 4,5 mln użytkowników. Na drugim miejscu sklasyfikowano Tlen.pl (zasięg 7,91% i 766 tys użytkowników). Na trzecim zaś WPKontakt (zasięg 0,91% i 88 tys użytkowników). W rankingu komunikatorów biorącym pod uwagę miesięczną liczbę odsłon także zwyciężyło Gadu-Gadu z liczbą odsłon wynoszącą 304 741 tys. Średni czas przypadający na użytkownika tego komunikatora wyliczono na 8 godzin i 48 minut. Liczby te wyglądają zupełnie inaczej w przypadku pozostałych komunikatorów sklasyfikowanych w rankingu. Drugi w rankingu, Tlen.pl charakteryzowało 19 897 tys odsłon (2godziny i 42 minuty), zaś trzeci WPKontakt – 2 169 tys (1godzina i 18 minut).
fot. mat. prasowe
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel IV 2010
oprac. : eGospodarka.pl