Monitoring mediów: cytowania II 2015
2015-03-17 14:37
Liderem Gazeta Wyborcza z liczbą cytowań równą 189 © Bananafish - Fotolia.com
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania I 2015
Dzienniki ogólnopolskie
W lutym liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (189).
Wśród wielu publikacji GW chętnie komentowano opisany jako reklama wywiad z ministrem rolnictwa i rozwoju wsi Markiem Sawickim. Powoływano się także na informacje na temat premii dla pełniącego obowiązki wiceprezydenta Poznania.
Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (121), a na trzecim uplasował się Fakt (63).
fot. mat. prasowe
Liczba cytowań dzienników ogólnopolskich
Dzienniki regionalne
Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazły się Głos Pomorza oraz Nowości (po 15). Drugie miejsce zajął Polska Dziennik Zachodni (14), a trzecie Dziennik Polski (12).
fot. mat. prasowe
Liczba cytowań dzienników regionalnych
Tygodniki ogólnopolskie
Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się Wprost (182). Media powoływały się na publikację pt. „Ciemna strona Kamila Durczoka” oraz inne dotyczące tego tematu. Nazwisko „Durczok” wystąpiło w 137 publikacjach cytujących tygodnik Wprost. Drugie miejsce zajęła Polityka (47), a trzecie Newsweek Polska (40).
fot. mat. prasowe
Liczba cytowań tygodników ogólnopolskich
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)