Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2014
2015-03-21 00:15
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2014 © stockyimages - Fotolia.com
Przeczytaj także: Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2013
Zwycięzców może być siedemnastu
O miejscu sklepu internetowego w rankingu zadecydowały łączne oceny konsumenckie za 2014 rok oraz liczba opinii. Wyłonionych zostało 250 najlepiej ocenianych e-sklepów w 17 kategoriach. Oto liderzy poszczególnych kategorii:
Mega-sklepy — Morele.net, Sklepy średniej wielkości — North.pl, Młode wilki — Omegasoft.pl, Dla dzieci — Smyk.com, Zdrowie i uroda — Iperfumy.pl, Zegarki i biżuteria — Korallo.pl, Sport — Hurtowniasportowa.net, Odzież i obuwie — Sklep.Wittchen.com, Motoryzacja — Oponeo.pl, Artykuły medyczne — Aptekagemini.pl, Ogród i narzędzia — Rolmarket.pl, Dom i wnętrze — Garneczki.pl, Artykuły zoologiczne — Krakvet.pl, Militaria i survival — GunFire.pl, Gry, gadżety, prezenty — Keye.pl, Książki i edukacja — Czytam.pl, Żywność — Chocolissimo.pl.
fot. mat. prasowe
Ranking sklepów średniej wielkości
fot. mat. prasowe
Ranking - gry, gadżety, prezenty
fot. mat. prasowe
Ranking - żywność
Morele.net, North.pl, Smyk.com, Iperfumy.pl, Korallo.pl, Oponeo.pl, GunFire.pl i Chocolissimo.pl sięgnęły po zwycięstwo kolejny rok z rzędu. Sklep.wittchen.com, Hurtowniasportowa.net czy Aptekagemini.pl obroniły swoje pozycje z ubiegłorocznych rankingów branżowych. Dla pozostałych sukces w obecnym rankingu to zasłużony awans lub udany debiut.
Liga Mega-sklepów to szczególna kategoria, bo stanowią ją weterani internetowego biznesu. To sklepy, które działają od wielu lat, od dawna gromadzą opinie, obsługują mnóstwo klientów i realizują tysiące zamówień. Oferują przebogaty asortyment: od komputerów, sprzętu AGD/RTV i foto, po multimedia, rozrywkę i kulturę. Nic dziwnego, że właśnie to zestawienie budzi największe emocje.
fot. mat. prasowe
Mega-sklepy
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (1)
-
Zofia1200 / 2015-03-21 16:27:47
Biznes w ostatnich miesiącach zachowuje się w większości tak, jakby nie wiedział, co ma robić. Przedsiębiorcy z jednej strony boją się kryzysu i o przyszłość swoich firm, z drugiej zaś nie chcą przegapić momentu w którym należałoby już zacząć działać bardziej ofensywie. Stąd te wahania nastrojów .Taka sytuacja wynika z braku wsparcia przedsiębiorstw, które nie znajdują nigdzie informacji służących im pomocą, ani rozwiązań zwiększających efektywność działań. Muszą sobie radzić same w tej sytuacji turbulentnego otoczenia, jednak jest to źle pojęta, wymuszona sytuacją samodzielność, która nie ma odpowiedniej bazy merytorycznej. Firmy nie mogą kompleksowo skonsultować strategii swoich działań, dlatego około 1/3 z nich kończy działalność w czasie krótszym niż jeden rok od rozpoczęcia funkcjonowania. [ odpowiedz ] [ cytuj ]