Najczęściej cytowane media II 2015
2015-03-30 14:32
Najczęściej cytowane media II 2015 © Marek - Fotolia.com
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania II 2015
W lutym dominowały tematy polityczne, odnoszące się do afery podsłuchowej związanej z powołaniem w MSW tajnej grupy inwigilującej szefów służb specjalnych oraz coraz trudniejszej sytuacji na Ukrainie i potrzebie wzmocnienia polskiej obronności. Dużym zainteresowaniem cieszyły się takie tematy, jak: napięte relacje polsko-rosyjskie, kandydaci do wyborów prezydenckich i ich konwencje wyborcze oraz afera Kamila Durczoka opisana przez Wprost.Prasa
W rankingu najczęściej cytowanych mediów, jeśli chodzi o tytuły prasowe, pierwsze miejsce zajęła Gazeta Wyborcza (628). Na drugiej pozycji znalazła się Rzeczpospolita, na trzeciej – Wprost.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe
Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes, w którym pojawił się coroczny ranking 100 najbogatszych Polaków.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze miesięczniki
Telewizja
W kategorii stacje telewizyjne w lutym najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Kolejne miejsca na podium zajęły TVN i TVPInfo.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)