eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaNajczęściej cytowane media III 2015

Najczęściej cytowane media III 2015

2015-04-24 13:24

Najczęściej cytowane media III 2015

Najczęściej cytowane media III 2015 © dolphfyn - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (10)

W marcu pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów obroniła Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce zajął Wprost, a trzecie – Rzeczpospolita. Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną ponowie został TVN24, z kolei wśród portali internetowych najczęściej cytowano wpolityce.pl – wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania III 2015

Marzec upłynął pod znakiem zbliżających się wyborów prezydenckich i komentarzy na temat kandydatów na prezydenta Polski. Często poruszanymi tematami w mediach były również kontrowersje wokół SKOK-ów i udziale w tej sprawie jednego z kandydatów – Andrzeja Dudy, a także kwestie związane z aferą podsłuchową w MSW, katastrofą samolotu linii Germanwings, skandalem w łódzkim Zakładzie Karnym oraz echami afery Wprost dotyczącej Kamila Durczoka.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

W marcu niezmiennie najbardziej opiniotwórczym medium była Gazeta Wyborcza


Prasa


W rankingu najczęściej cytowanych mediów, jeśli chodzi o tytuły prasowe, pierwsze miejsce zajęła Gazeta Wyborcza (714). Na drugiej pozycji znalazł się tygodnik Wprost, na trzeciej – Rzeczpospolita.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe

Wśród tytułów prasowych pierwsze miejsce należy do Gazety Wyborczej, drugie do Wprost


Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes, który opublikował ranking najbogatszych ludzi na świecie.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki

Wprost ponownie zwycięża w rankingu tygodników i dwutygodników


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze miesięczniki

Forbes zwyciężył w marcowym zestawieniu miesięczników


Telewizja


W kategorii stacje telewizyjne w marcu najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Kolejne miejsca na podium zajęły TVN i TVPInfo.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne

Najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24

 

1 2

następna

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: