Najczęściej cytowane media III 2015
2015-04-24 13:24
Najczęściej cytowane media III 2015 © dolphfyn - Fotolia.com
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania III 2015
Marzec upłynął pod znakiem zbliżających się wyborów prezydenckich i komentarzy na temat kandydatów na prezydenta Polski. Często poruszanymi tematami w mediach były również kontrowersje wokół SKOK-ów i udziale w tej sprawie jednego z kandydatów – Andrzeja Dudy, a także kwestie związane z aferą podsłuchową w MSW, katastrofą samolotu linii Germanwings, skandalem w łódzkim Zakładzie Karnym oraz echami afery Wprost dotyczącej Kamila Durczoka.fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Prasa
W rankingu najczęściej cytowanych mediów, jeśli chodzi o tytuły prasowe, pierwsze miejsce zajęła Gazeta Wyborcza (714). Na drugiej pozycji znalazł się tygodnik Wprost, na trzeciej – Rzeczpospolita.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe
Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes, który opublikował ranking najbogatszych ludzi na świecie.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotórcze miesięczniki
Telewizja
W kategorii stacje telewizyjne w marcu najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Kolejne miejsca na podium zajęły TVN i TVPInfo.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)