eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaNajczęściej cytowane media III 2015

Najczęściej cytowane media III 2015

2015-04-24 13:24

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania III 2015


Radio


Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM. Dalej uplasowało się Radio ZET, a za nim – TOK FM.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Wśród stacji radiowych tytuł lidera w dalszym ciągu należy do RMF FM


Portale internetowe


Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano wpolityce.pl, na drugim – tvn24.pl, z kolei na trzecim znalazł się pierwszy przed miesiącem onet.pl

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Najbardziej opiniotwórczym portalem w marcu został wpolityce.pl


Media ekonomiczne


Dziennik Gazeta Prawna była w marcu najczęściej cytowanym medium ekonomicznym. Na drugim miejscu znalazł się Puls Biznesu, na trzecim - Forbes.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne

Na pierwszym miejscu w zestawieniu ponownie znalazł się Dziennik Gazeta Prawna


Media regionalne


Polska Dziennik Łódzki był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Zaraz za nim uplasowało się Radio Gdańsk.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Wśród mediów regionalnych najczęściej powoływano się na Polska Dziennik Łódzki


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 5 179 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 marca 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5 234 razy (3 275 razy w prasie, 1 155 w telewizji i 804 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: