Najczęściej cytowane media III 2015
2015-04-24 13:24
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania III 2015
Radio
Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM. Dalej uplasowało się Radio ZET, a za nim – TOK FM.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
Portale internetowe
Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano wpolityce.pl, na drugim – tvn24.pl, z kolei na trzecim znalazł się pierwszy przed miesiącem onet.pl
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Media ekonomiczne
Dziennik Gazeta Prawna była w marcu najczęściej cytowanym medium ekonomicznym. Na drugim miejscu znalazł się Puls Biznesu, na trzecim - Forbes.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne
Media regionalne
Polska Dziennik Łódzki był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Zaraz za nim uplasowało się Radio Gdańsk.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 5 179 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 marca 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5 234 razy (3 275 razy w prasie, 1 155 w telewizji i 804 w radio).
Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).
Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.
UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.
1 2
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)